1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering Xboxworld forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Steviewonder26, 4 jul 2003.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Muhahahaha Wouter en Sonic maatjes Muhahaha Laten we lachen :cool:

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik bedoel, als Darkwingduck mij een pm stuurt...

"ik heb die gaycommander gebanned, omdat Wouter zich bedreigd voelde"....

Tjaaaa

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ik zometeen maar eens wat forum-onkruid ga wieden :)

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    doe dat maar niej, dan houden we geen crewleden meer over :+ met nadruk op :+

6. Hehe, naja ik ben ook net nieuw hier dus ik merk er ook nie veel van... mss ben ik er zelf wel een wie weet?! Mja dus iig ik erger me er nie zo aan omdat het meestal toch gesloten wordt door de modjes :)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is waar, maar het is gewoon vervelend voor andere members als ergens een of ander dom topic staat. Het haalt het overzicht weg en verpest de sfeer.

8. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik problemen mee heb op dit forum:

Threads worden veel te snel gesloten, en af en toe ook zonder reden: green mile Oke deze stond verkeerd en had een slechte titel, maar de reactie van in dit geval eastmaster vind ik buitegewoon slecht voor een mod. Zo roep je een reactie op.

Zo zijn er nog vele andere voorbeelden, die iedereen zelf wel weet.

daarentegen mogen admins en mods werkelijk alles posten.

Kijk hier Dit Slaat werkelijk helemaal nergens op.

Deze is gesloten Deze is gesloten omdat Dioga het niet leuk vind.

Dan vind ik die laatste thread een stuk zinvoller dan die thread van Dioga.

Ps. Niks tegen Dioga of wie dan ook. Is alleen iets wat mij irriteerd op dit forum.

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  9. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er wordt zo te zien idd soms met 2 maten gemeten, ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat het Sam verhaal geen leuk eind heeft!
    en dat oishoning beestje verhaal is echt helemaal achterlijk, sorry dat ik het zeg, maar het is een dom idee, wat nergens opslaat, het chainstory verhaal had teminste nog iets met xbox te maken!

Jammer dat het zo gelopen is!

Zou misschien leuk/goed zijn om hier een reactie van dioga zelf te krijgen om te weten te komen waarom er zo vreemd beoordeeld wordt?!

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd weer veel loze opmerkingen worden gepost. En dan met name om andere mensen af te zeiken. Het zal zeker wel te maken hebben met het feit dat het vakantie is en mensen zich blijkbaar vervelen.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Eerst ff over het honingpotpisbeestje.. Raar dat jullie daar nu mee komen en niet in de thread zelf posten dat het nergens op slaat. Het was best loos maar imo bevatte het wel de nodige humor die elk forum kan gebruiken.. Dit is ook de 1e keer dat er klachten over komen :{

Ten 2e vind ik het helemaal niet leuk om een thread te sluiten. Het liefste zou ik nooit geen threads meer sluiten, alleen die thread met dat verhaal over Sam ging nergens over. Ik heb 't gesloten wegens het gewoon een maak-een-lange-zin topic is. En in de Mijl-FAQ staat duidelijk dat dit soort threads verboden zijn. Ook al is 't een lang verhaal, het blijf een lange-zin-topic.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    yeah sure. dan had je zeker gezegd: 'o god ja je hebt gelijk ik doe hem wel dicht' :{
    Er wordt hier gewoon bepaald op het forum wat wel en niet kan door de moderators. En ook wat humor is en wat zei vinden dat geen humor is.

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Yup.. Als iedereen klaagt dat het te loos is luister ik daar naar. Ik luister zoveel mogelijk naar iedereen want jullie maken het forum tot wat het is.
    Uiteraard word door de moderators bepaald wat wel kan en wat niet kan, maar niet qua humor. Zoals ik al zei, ik heb geen klachten over het topic gehad maar eigenlijk (afgezien van de bovenstaande posts dan) alleen maar positieve opmerkingen.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat het ook van de bui van mensen afhangt. Als een persoon (dus ook mod, admin watever) een melige bui heeft, zal hij of zij minder streng modereren (lijkt me) en zelf ook loze topics aanmaken. Alleen kan niet iedereen dat dan waarderen.

Deel Deze Pagina