1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

  1. Voorstel #1

    49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

    26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

    24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

    82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

    14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IDD!!!!!!!!

    /Mod zeg dan ook wat zinnigs IPV dit "posthunten"
     
  2. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het voorstel 3 ook het beste maar wel wie bepaalt dan of je bij die elite hoort of niet ,Ik beschouw me zelf nog niet echt een elite maar ik zit wel iedere dag op dit forum en op de site en post naar mijn eigen zeggen ook alleen maar zinnige dingen op 1 of 2 keer in het begin na .Maar ik post wel niet zo vaak omdat ik vind dat mijn mening dan al genoeg verwoord is door anderen.Dan vraag ik me of hoe kom je dan bij die elite ?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ahum, misschien is het je ontgaan dat deze thread meer dan 4 maanden oud is, en dat er inmiddels allang een beslissing is genomen omtrent het off-topic gebeuren. ASEL is voor iedereen toegankelijk, voor de wat minder serieze Green Mile moet je minstens 90 dagen geregistreerd zijn.

    Verder heeft deze thread weinig nut meer, dit valt onder de categorie "oude koeien" en gaat daarom op slot.
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Littleynot
    no more newbie

    En dan als titel hebben: no more newbie _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina