1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

1. Voorstel #1

49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    voorstel 3 gekozen.
    Ik ben eigenlijk voor 2 maar ik denk dat het niveau van het nieuwe forum dan niet erg hoog wordt aangezien sommige mensen nergens hun onnozellioteit (:confused:) meer kwijt kunnen.

Misschien is het ook wat om een poletje te maken met wat mensen hier irriteert en dat dan harder wordt aangepakt door de mods. Ik ErGer Me BijV.}:] aan mensen dIe Te veEl smilies8) en uitroepTekens!!! gebruiken en er een rare|:- SchrijfstiJl op nahoudeN.
    Maar je kunt ook denken aan ophoogschoppen van topics of in een bepaald topic over iets anders beginnen voorbeeldtje
    Zeuren om slotjes, zinlose replys enz. enz.

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /me heeft optie 3 gekozen

Het is echter wel belangrijk dat het Stuffis Generalis forum streng wordt gemodereerd en dat het onzin wordt afgestraft. Grapje moet natuurlijk kunnen, maar inhoudsloos gezever moet maar worden bewaard voor het off-topic gebeuren.

Bovendien denk ik dat het huidige beleid aangaande postcount moet worden behouden. Oftewel, alleen reacties in de serieuze topics leveren posts op en een reactie in Off-Topic en het toekomstige (als dit er tenminste komt ;)) Stuffis Generalis leveren geen posts op. Hierdoor worden nieuwe gebruikers gedwongen te reageren in de serieuze topics en als dan blijkt dat ze hier alleen onzin reacties geven, geef je ze eerst een waarschuwing, dan aantal posts verwijderen en als uiterste middel een ban of eventueel zelfs een IP-ban.

Verder lijkt het mij verstandig om de Stuffis Generalis ook aan een aantal posts te verbinden. Dus bijvoorbeeld bij 100 posts wordt Stuffis Generalis zichtbaar en bij 250 het Off-Topic.

Ben iig blij te zien dat er iets gedaan wordt aan de verpaupering. Keep up the good work!

3. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me inderdaad een verstandig idee om met een soort serieuze post telling te gaan werken zo filter je de eendags vliegen eruit en heb je ook een stuk forum waar alleen mensen zitte die al veel langer op XBW rondhangen en al veel gepost hebben, wat een band schept.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, er is een systeem waarbij alleen de posts met een minimum aantal chars (tekens) wordt meegeteld. Misschien wel interessant om eens naar te kijken...

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    aw fuck! ik heb p/o op 1.1 gestemd ik bedoelde eigelijk voorstel 3 :p sorry jow.
    Redens hiervoor staan wel in deel 1.

6. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel een beetje tussen 1 en 1.1.
    als er veel onzinnige posts zijn van mensen die tot de "elite" behoren, kies ik 1.1.
    indien de meeste posts van de nieuwe leden komt kies ik 1.

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie liever een iets strengere toelatingseis om xbw elite te zijn(vooral de tijd dat je geregistreerd bent), en dat de fatsoenlijke newbie's met een e-mail aan kunnen geven dat ze in het off topic chat willen, en als ze dan irritant/vervelend/overdreven veel posten dat ze dan gewoon geblokt worden(zonder waarschuwing)

8. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het de bedoeling is om dit een leuk en bloeiend forum te houden.
    jouw idee lijkt meer om dit forum uit dunnen tot een handjevol leden. vergeet niet: meer leden betekend meer discussies en onderwerpen, alleen moeten het wel zinnige onderwerpen en discussies zijn. dit gaat (denk ik) niet om het aantal leden terug te brengen maar om de kwaliteit van de posts omhoog te krijgen.

en de toelatingseis tot het "elite" forum moet absoluut niet omhoog. de eis staat nu op 250 posts, en aangezien ik nog maar op 260 (ofzoiets) zit, lijkt me deze eis hoog genoeg :>
    moet ook beetje om mijzelf denken :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Voorstel 2.
    Ik zie dat de poll nog niet zo populair is, 1% van het totale ledenaantal heeft gestemd.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even in een aantal fora wat announcements geplaatst; Kijken of er nu meer mensen stemmen :)

11. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer einidigt de poll? Bij een bepaald aantal of tijdslimiet of als het duidelijk is dat een van de opties er boven uit steekt

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er hebben nog weinig mensen gestemd, en hoewel #3 dik bovenaanstaat kan dat altijd nog veranderen (er staat nu ook een announcement in het off-topic forum). Sowieso laten we hem egwoon lopen totdat we denken 'klaar' te zijn om een dergelijke stap te nemen (sowieso moet het nieuwe beleid geheel af zijn)

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    damn volges mij kijkt et merendeel leden hier nooit...hopelijk helpen die announcements een beetje

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat ze die lap tekst niet willen lezen :cool:

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    DOW! kan et nie wat korter dan...:p

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en in Jip en Janneke taal zeker, nee daar dam je de verpaupering niet mee in :)

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    haha damn, het is een lastige kwestie dat verpaupering :+

18. boeiend lang verhaal als het om het forum gaat maakt het me niet zo uit ik ben voor voorstel 3 gegaan

19. en dat van xbw lite is ook wel een goed idee

20. gegron

gegron Guest

1 of 3 die andere slaan nergens op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina