1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

1. Voorstel #1

49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt niet zo'n probleem. Hoewel je die mensen misschien niet kan bannen op echte overtredingen kan je ze wel op (nieuwe) beleidspunten pakken. We hebben er reeds vd week een aantal gebant en ik durf zelfs te zeggen dat het forum alweer ietwat beter gaat lopen.

3. Hoeveel heb je er dan gebant wouter ??

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Drie oid. En nog eens 2 andere personen gewezen op hun gedrag. Seems to work :)

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het offtopic forum dicht blijft ben ik weg. Ik heb nog nooit één post gezet die onzinnig was (alleen heb jij er soms een beetje problemen mee om humor te zien, he wouter). Maar nu kan ik straks niet meer op het offtopic forum als er uberhaupt 1 komt, omdat ik geen zin heb om 250 maal iets over games te gaan zeggen. Er is meer in het leven dan computers en games, hoor wouter.

6. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn ook weer andere fora's voor. Op een Xbox site is het toch logisch dat er Xbox gerelateerde topics moet worden geluld, en niet alleen maar offtopic

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We weten dat we hiermee een aantal mensen benadelen. Echter, als je ook maar een beetje oplet weet je dat er binnenkort (en ik verwacht eigenlijk binnen een dag of 3 al) een 2-tal nieuwe fora online komen. Dat jij daar gaan acces voor zal krijgen (iig voor het minder-serieuze forum) is misschien jammer, maar ik hoop dat je je kan vinden in het forum voor de wat serieuzere onderwerpen.

Tevens ben jij dan een schoolvoorbeeldje forum-member die we liever niet zien; Komen puur voor het loosheid forum :+

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    er wordt toch niet alleen maar off-topic geluld

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, en dat soort topics worden dus binnenkort in het nieuwe, serieuzere forum gestart.

10. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de laatste tijd wordt hier ook teveel offtopic geluld, en niet zo'n klein beetje offtopic, maar echt over elk klein wissewasje wordt er wel geluld. Ik ben hier ook al ong. een jaar lid, en heb maar liefst in 1 jaar 87 posts in het offtopic gedeelte gemaakt, en 574 (ofzow) in de gerelateerde topics. (in totaal dus 661 posts)

Niet dat ik me nu meteen promoot voor beste XBW'er :p

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    voorstel 1 dan heb je geen zinloze topics meer maar toch maar toch een off-topic (moet kunnen)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cool, dat was 1 van de personen die ik had gewaarschuwd.. Nougoed, moet maar he

13. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    mwah het maakt mij niet uit....
    Ik ben niet geinterreseerd in die offtopic zooi...
    Als het weg is heb ik er geen last van, als het er wel is ook niet (want ik kom er gewoon niet) Ik ben wel vóór een stuffis generalis..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die komt er :) Daar hoef je niet bang voor te zijn. Moeten alleen ff een coole naam verzinnen..

15. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou 1 of 3 zeggen, heb 3 gezegd, hoop dattik meer dan 250 post heb, volgens mij wel :)

Edit: 0wnage, al 563 posts :|

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd 563 :+

18. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    voorstel 2 ljikt mij het best

19. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikke #3
    maar ik heb volgensmij geen 250 posts duss dat zit er voor mij niet in,
    maar ik vind het wel jammer dat ie dan verdwijnt!! want als je iets niet weet van un computer of zow dan helpen je ze kij snel dus maarja
    khoop dat ik snel 250 posts krijg !!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina