1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

1. Voorstel #1

49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar hebben we PC Hard/Soft-ware voor apo :)

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voorstel 3

edit: shit, heb pas 211 post!, dat wordt posten vandaag!

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer dat offtopic gesloten is, ookal zat er veel loosheid in, ik vind het afentoe ook wel leuk om over andere dingen te lullen dan xbox. Ik vind dat Offtopic gewoon voor de Elite moet zijn (nog ff doorposten) zodat er wel iets is.

jammer...

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een slechte zaak om off-topic te sluiten. Als je een hekel heb aan slap geouwehoer dan kom je daar toch gewoon niet! Nu zullen mensen in niet\ off-topic slap ouwehoeren, omdat ze dat niet meer in off-topic kunnen, denk ik! Dus gooi maar weer snel open die hap:cool:

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en nu nog de openings-post van dit topic lezen :+

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    maar die is zo lang;)

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk komt het er op neer dat de crew zich niets heeft aangetrokken van de poll.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het komt er op neer dat we de poll wel gebruiken als leidraad; Er komt een elitair forum dat op off-topic gaat lijken en er komt een serieus forum toegankelijk voor iedereen.

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke, ik snapte die term elitairforum al niet; wat de inhoud ervan zou zijn. Maar gaan ze ook 'Elitair forum' en 'General Chat' heten of niet? Mogen we weer stemmen in een leidraadpoll?:+

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    En als dat er dan komt, waarom veranderen jullie Offtopic niet gewoon nu van naam en maken het NU alleen toegangkelijk voor de Elite i.v.p. het te sluiten?? Want zo lijkt het er niet erg op dat jullie de poll gebruiken. :confused:

Nogmaals, ik vind het echt BULLSHIT :mad: om Offtopic te sluiten, ik vind eigenlijk gewoon dat het toegangkelijk voor iedereen moet blijven en dat je gewoon strenger wordt en eerder bant. :mad:

Dus als je dat gewoon doet hoef je ook niet moeilijk te doen over een nieuw forum en polls die je toch NIET gebruikt (of waar je nog niks van ziet ALS ze al gebruikt worden), en dan krijg je ook geen gezeik over of het nou weg moet of niet. :mad:

Bovendien zijn er ook heel erg veel serieuze dingen in offtopic, en die waarom hebben jullie eigenlijk anders offtopic vanaf het begin genomen?? Je had van te voren kunnen bedenken dat er loosheid in zou komen, waar ik (en waarschijnlijk ook andere) helemaal geen problemen mee hebbe!

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lees mijn posts, we gebruiken de poll juist WEL.
    Lees de announcement EN 1e post in dit topic. Er komt een nieuw topic ala off-topic chat maar dat wordt wel ietsje anders en niet voor iedereen toegankelijk. Het is een BELONING (ik schreeuw het maar even, dan hoor je het misschien) voor je gedrag in de andere fora.
    zie hierboven.
    Het is gewoon verkeerd geevolueerd, en dat gaan we nu anders aanpakken.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geef ons een paar dagen de tijd, jeeez.

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je he, ik heb er over nagedacht en ik denk dat ik je maar gelijk ga geven wouter...
    Het is zo dat het misschien wel doorslaat de off topic reacties.
    Aan de andere kant zou ik het ook wel jammer vinden als het offtopic, of iets wat er op lijkt zou verdwijnen, ik hoop dat (na de paar dagen je met een wijs besluit
    Waar we (de meeste) ons in kunnen vinden...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, ik vind een off-topic forum zelf ook enorm cool, zolang het maar ECHT leuk blijft en ik kon mezelf niet echt meer vinden in de topics die de afgelopen tijd ontstonden aldaar. En meerdere mensen hadden dat idee, vandaar dat we de boel gaan opschonen en dus ook met een schone lei willen beginnen.

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Wel vervelend dat ik pas 160 posts heb..... op zich

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat blijft lastig. Een aantal mensen die een dergelijk aantal posts hebben verdienen het inderdaad wel om naar binnen te mogen (althans, dat vind ik) en een heleboel ook niet. We moeten ergens een grens trekken. Sowieso zullen we niet bang zijn om een aantal mensen uit een mogelijk elitair forum te verbannen mochten ze zic misdragen.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Joeri, gewoon ff hard werken aan zo veel mogelijk nuttige posts posten :D Dan krijg je geheid zeker toegang

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
  19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    wel goed id trouwes, werd idd een zooitje :p

20. Daar heb je helemaal gelijk in Chaoz mensen wisten geen mate meer te houden en omdatz e dingen in het offtopicforum konden zeggen d8ten ze dat ze het ook in de gewona fora konden plaatsen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina