1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

  1. Voorstel #1

    49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

    26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

    24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

    82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

    14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Voorstel 3 :p
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind geen enkel voorstel goed. IK ben hier net nieuw(maand ofzo) en post niet zo vaak, maar ik lees wel vaak. Maar dan kan ik niet in het offtopic(of hoe het ook heet gebeuren). Dan moet ik dus eerste die 250 posts hebben. Dan kan ik net zo goed 250 posts spammen en dan wel toegang hebben.
     
  3. hotgin20

    hotgin20 Guest

    Hot girls sucking cocks and loving it - Only at Blowqueen !! Best of all ... its FREE for 1 day !! Click Here: http://...

    /mod no spam!
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Over verpaupering gesproken :eek:

    ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze member niet lang op dit forum zal vertoeven....
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ugamer heeft die titel ook en er kan er maar 1 hoofdredacteur zijn toch? wie heeft hier de meeste autoriteit;)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je dat doet, wordt je wel geband, en dan kun je nergens meer in. Gewoon geduld hebben, en tot die tijd is er altijd nog ASEM.
     
  7. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Er word normaal in het x-bazar goed opgetreden door de modje's en andere mensen met opties,maar ik las die thread vanmiddag al en dat viel me ook op dat daar nog niemand gekeken had.
    Anyway's die post count vind ik ook niet echt geweldig,kan je het gewoon niet maken dat ze gewoon naar 2 maanden erop kunnen.(hier spreekt iemand zonder forum,etc verstand)En dat iemand van de crew + modje's een auto mail krijgen van het forum dat daar op staat dat die in off-topic mag komen en dat jullie dan alleen op ja of nee moeten drukken.Want zeg nu eerlijk,je hebt over iedereen ongeveer wel een algemene indruk,en het zullen er denk ik maximaal niet meer zijn dan 10 per dag.
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja, ik denk toch dat je een minimum aantal posts moet doorvoeren. Je kunt iemand namelijk pas echt beoordelen op zijn/haar "waarde" aan de hand van de posts die hij/zij plaatst. Zo kan iemand in zijn eerste paar posts de boel flink verbruien, maar het daarna weer goedmaken. Andersom kan natuurlijk ook voorkomen. Oftewel: je kunt pas zien of iemand het echt waardig is om als elite bestempeld te worden als die persoon én al een tijdje meegaat op het forum, én zich door middel van een flink aantal nuttige posts bewezen heeft. Dus een combinatie van beide (postcount en registratiedatum) is imo het beste.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    250 is wel heel hoog....Ik zit nu hier nu al bijna anderhalf jaar en heb net 201 post! ;) Ik denk dat het minimun op ongeveer 125 moet liggen en 2 maanden registered vind ik ook wel goed


    Ik heb trouwens #3 gestemd want een beetje onzin is natuurljk wel goed.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vooralsnog ben ik trouwens zeer tevreden over het ASEL forum, ik ben blij dat jullie dat goed oppakken!

    Thumbs up!
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah dat wel,minmaal post dan toch wel,maar over die auto-mail lijkt me een goed idee,.Heb alleen geen idee of die uitvoerbaar zal zijn.Maar 250 is best hoog ik ben gewoon iemand die veels te veel post ik reageer een beetje te vlug op allles,maar andere zijn meer de kijkers en doen af en toe ook natuurlijk een zeer serieuse post,en die zullen er dan niet bij kunnen.Daar tegenover iemand die weer heel veel post met heel kleine zinnentje's die soms zo goed als nutteloos zijn(bijv.ik heb een 9 gestemt tis gewoon goed,in een pol,of ik sluit mij aan bij *naam*)dat kan natuurlijk een paar keer,maar iemand die dat steeds doet word toch eringelaten dus ik vraag me af of die auto-mail niet een idee is waar over naged8 kan worden.
     
  12. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zielig doen er gewoon gelijk uitgooien. Zou ik doen...
     
  13. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over dat nieuwe offtopic achtige forum: mag je hier nu bijvoorbeeld wel grappige filmpjes posten, zoals bijvoorbeeld dat "moon-song lied"? En naar aanleiding van één van de eerdere posts in deze thread kwam ik op een idee: is het misschien mogelijk dat als je niet elite bent je wel op hun forum kan kijken, maar niet posten? Dan kan je tenminste dat soort filmpjes zien, want dat vind ik altijd wel grappig.
    Verder vind ik het nieuwe forum er beter uitzien dan verwacht en als dit soort filmpjes gezet mogen worden, ben ik eigenlijk wel voor wat jullie gedaan hebben.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm nee ik denk dat dat thuis hoort in het aankomende besloten forum.
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook op 1 gestemd maar een elite ben je al na een stuk of 100 posts...want ik post hier ook al een tijdje regelmatig en heb net geen 100 posts..zal wel lullig zijn voor de mensen die WEL cool zijn en die dan NIET op de off-topic mogen komen want daar was toch wel het meeste te beleven..:D
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is juist de bedoeling om mensen als Blokkie uit die fora te weren. Hij heeft meer posts in Off-Topic gemaakt dan in de andere, serieuze fora en is daarom geen aanwinst voor de xbox community en verdient dan dus geen toegang tot een non-gaming forum.
     
  17. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik ook maar voor de 250 posts in de ander fora. Met serieuse reacties natuurlijk.
     
  18. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    even een voorbeeld waar ik mij aan erger:
    er zijn hier een aantal mensen op dit forum die steeds bezig zijn met het verzieken van de sfeer. deze mensen noemen steeds sites waar je goedkoper kan bestellen. dat je dit 1x noemt, prima. informatie over prijzen moet kunnen. inmiddels hebben deze mensen zich verlaagt tot het doelloos noemen van deze sites en beschuldigen ze xbw van het maken van hoge winsten.

    er was al een aantal keren uitgelegt door kobold dat ze deze preorder alleen mochten doen als er voor de advies prijs zou worden verkocht.

    namen noemen heeft geen zin, als je een beetje door de threads heen leest, kom je steeds dezelfde namen tegen.

    heel simpel: mijn mening.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die persoon waar softrunner naar refereert heeft een account of 3, beide inmiddels 3x gebant. IK heb er niks op tegen dat dat soort dingen worden gemeld, echter, hij spamt ermee in beide betekenissen van het woord zoals we die hier op het forum kennen (en misschien vreet die het ook wel op zn boterham 's ochtends). Dat ging mij tever, nadat hij al eerder flink was gewaarschuwd voor andere praktijken
     
  20. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was et forum van http://www.doomworld.com aan et chken(lachen forum maar dat ter zake), toen ik daar ook een goed idee zag. De gasten die daar teveel zitten te ouwehoeren, worden 'ge-loserd' wat inhoud dat er nog maar een forum over is waar ze kunnen posten, het loser-forum dus. Totdat ze bewezen hebben dat ze ook normaal kunnen doen moeten ze daar blijven, en als ze dat ook daar niet kunnen> ban. Ik bedoel niet dat de loserterm ofzo hier gebruikt moet worden, maar een apart forum voor twijfelgevallen is misschien wel een plan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina