Verschil gfx met de box en de cube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flood, 20 mei 2002.

1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    erhm HUH? is dit niet precies andersom?

Dat bij de Gc de games meer gameplay bevatten en de X-box vooral grafisch vertoon is???

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    BULLSHIT!!!

Ook BULLSHIT!!

Beide consoles hebben mooie games met uitstekende gameplay!

3. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik heb alleen een xbox maar ik heb ook al de nodige GC spellen gezien (niet eens gespeeld...dus ik kan over de gameplay nog niks zeggen). De graphics op de cube zijn ook een stuk mooier dan die van de ps2. Ik zou haast zeggen dat de box en cube nu op hetzelfde niveau zitten maar dat gaat alleen voor roque squardron op. ;) Echt veel verschil zie je nu dus nog niet, dat komt waarschijnlijk pas in de toekomst pas EEN BEETJE als de systemen optimaler worden gebruikt. Maar wat maakt het nou helemaal uit?:confused: De Xbox en de Gamecube zijn allebei heftig, ik heb wel liever de Xbox om mijn eigen redenen, maar verder maakt het niet zo heel veel uit.:cool: 8) :r

4. casey

casey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen verschil ziet tussen PGR op Xbox en MSR op de Dreamcast word het tijd voor een nieuwe tv of een bezoekje aan de opticien .
    Ik heb na PGR effe MSR opgestart op m'n Dreamcast om te vergelijken , MSR is nog steeds mooi maar PGR is toch echt een stuk mooier .

5. ITNL

ITNL Guest

Ik ben echt niet partijdig ofzo maar je ziet toch zeker wel verschil als je kijkt naar de graphics. Xbox is gewoon zoveel mooier. En star wars is echt niet zo mooi als iedereen zegt. Dat kan mijn pc nog wel aan volgens mij...

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een dikke pc hebt kan die het aan ja. Dus als een pc de graphics aankan van een console game zijn de graphics daarvan maar so so???

Weet niet wat voor spellen ji ooit op je pc gespeeld hebt hoor, maar het is gebruikelijk dat de pc altijd een paar jaar voorloopt op de console-graphs. Elk spel op de console kan een een stevige pc aan.

Maar ach iemand die beweerd dat rogue leader niet echt mooi is kan je natuurlijk niet veel van verwachten.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rogue Leader ziet er netjes uit, alleen de screens van mario sunshine en zelda zijn zo enorm zwak..

8. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

Ben blij dat je screens zegt ander had ik weer in de verdediging gemoeten...

De screens zijn inderdaad slecht van deze games, maar de filmpjes daarintegen (vooral zelda) zien er gewoon tof uit !!!
    Je kan zeggen wat je wilt maar Zelda wordt een hele vette game met prima graphics en GAMEPLAY !! Dan maar een tandje minder realiteit zou ik zeggn he....

Mario Sunshine kan ik niet veel over zeggen...

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    heb je zelda al gespeeld ???????? lijkt mij niet hoe kan je dan zeggen dat het spel prima gameplay heeft. ze hebben de look verandert waarom dan niet de gameplay, en misschien valt het niet in de smaak.

10. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me niet voor kan stellen is dat een bedrijf als Nintendo een klote spel maakt. Als jij weet hoe erg die gasten een spel testen dan kan het gewoon niet zo zijn dat de game slechte gameplay heeft.

Overigens ziet er het er volgens de filmpjes naar uit de het wel goed zit met de gameplay...

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je vergeet de ervaring die Nintendo heeft. Die gameplay krijgen ze waarschijnlijk wel goed. Boven dat: Zelda word zeker niet lelijk, dat ligt niet aan de kracht van de console maar aan hoe je die kracht gebruikt. Zelda heeft low poly alles, maar door de effecten lijkt alles juist high poly! (cel shading) Als jij het aantal kleuren in Zelda vergelijkt met het aantal kleuren in halo...

Zelda: 3 kleuren (overdreven) Halo: 100. 'tis maar een voorbeeld maar heeft wel degelijk te maken met complexiteit en ervaring in console games maken. Nintendo weet alles uit een minimaal iets te halen. (minimale gameplay, minimale graphics, etc)

Het is het verbergen van de gebreken en de ervaring van Nintendo die spellen een succes maken. Zij weten wat hun doelgroep wilt, en maken dat precies na.

12. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat jij zegt Kobold is dat Nintendo briljant is in het vervullen van de behoeften van de(of van hun) gamers...

Damm wat wil je nog meer !!! Kom maar op !! geef me die games die ik wil !!!

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat zijn dus mario spellen en Zelda spellen en franchises die al bestaan.

Of heb jij de laatste 10 jaar een nieuwe franchise van nintendo heel groot zien worden? (heb ik geen verstand van kan best)

Maar daar heb ik het over, ze melken een zelfde concept uit door een beetje net genoeg vernieuwends toe te voegen, maar in principe is de ervaring hetzelfde....

en die mensne di eeen gamecube kopen willen juist die nostalgie nog een keer beleven.

14. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, maar vind je dat nu een negatief punt van ze of waardeer je het juist?

toch is het niet helemaal waar, want een metroid wordt dus een totaal vernieuwende game ten op zichte vna de Snes-versie.

Toch denk ik dat alle spelmaker eigenlijk telkens hetzelfde maken, maar met een net andere ervaring (kijk naar al die shooters,racegames,rpg's,adventures). Slechts heel af en toe wordt er daadwerkelijks een nieuw idee ontwikkeld....

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Kobold zegt klopt inderdaad!!
    Maar wat Nintendo ook zo briljant maakt, is dat ze games maken waar je binnen luttele minuten helemaal ingesleept wordt!!
    Gewoon hele simpele gameplay, met een superverslavend spel!!
    Niet alle games van hun, maar wel veel!!
    Nintendo staat er bekend om!!

Maar nu moet niet iedereen denken dat ik zeg dat er op de Xbox dus geen verslavende spellen zijn, dat is dus niet zo en dat weten we allemaal!! (ik heb een Xbox dus ik weet wat ik zeg)

Het is gewoon zo dat de games van Nintendo meestal voordat ze uitkomen, al worden bestempeld als verslavend!!

16. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jaja biohazard zziet er veel beter uit dan dualty

17. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Biohazard zijn gewoon stilstaande beelden, dat kunnen ze net zo mooi maken als ze willen. Gamecube en Xbox zijn bijna even goed, ik heb ze allebei. Xbox is iets krachtiger en heeft een harde schijf, daarom is ie beter. Gamecube gaat misschien net zoals N64 na een tijdje met minder games komen en zo. Maar ja, met Xbox moeten we het nog maar afwachten....

18. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt. Screenshots spreken niet altijd de waarheid helaas.

20. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een DEMO-DVD liggen van Nintendo en Mario Sunshine en Zelda zien er wel ff toppie uit hoor. En dat zijn levels die al helemaal af zijn.

Deel Deze Pagina