xbl is niet duur als je abooment afgeloopen is koop je gewoon een nieuwe pakket voor €59 en voila klaar ben je weer 1 kaar gratis abbo er bij voor de helfd van de prijs
okeej dan , dat kan dan wel waar zijn . Mij lijkt XBL ook kei kicken enzo maar ik vind het echt klote dat je er voor moet betalen maar jah, dan heb je ook wel wat he ik heb nu XBC en ik word me gewoon lid van het boekje ''xbox magazine '' dan betaal je 68 euro en krijg je live pakket + om de 2 maande een boekie van re en previews enzo. das ook wel slim or not ? greeetzzzz robo
tjsa,duur ik zit voor 14 euro op xboxconnect en moet voor de rest er niks voor betalen(behalve i-net kosten,kabel) En ik zou waarschijnlijk op XBL gaan alleen die CC zit in me weg .... het beste zou zijn XBL en XBC op XBC kan je alle spellen met system link doen en bij XBL kan je vast weer andere spellen doen. nog een paar puntje's: -waarom zou je je naam willen veranderen,dan verlies je je score op de scoreboards weer -je kan je naam wel veranderen maar dat is op dit moment nog heel vaag,is gewoon een nieuwe acount maken -er komt ook een clanbase(zie mainpage www.xbw.nl )op XBL zullen dan ook veel meer games te spelen zijn in plek van XBC I.I.G. ik houd me nog lekker lang bezig met XBC totdat ik een manier vind voor XBL
Speelt iedereen die nu Live heeft nog op XBC? want het is vet rustig, op een aantal zweden en frambozen na zijn er nauwelijks meer mensen in Europa. of ligt het misschien aan het tijdstip, vanmiddag 15.00 tot 18.30, waren maar 4/5 games per keer gehost.
Bij xbconnect kan je cheaten Bij Xbox Live niet Bij xboxconnect is niet altijd iemand on-line Bij xbox live wel Bij xboxconnect kan je niet tegen de hele wereld spelen Bij Xbox Live wel Bij xbconnect heb je geen friendlist Bij Xbox Live wel Bij xboxconnect kan je niet direct switchen naar een ander spel (omdat je vriend aan het spelen is) Bij xbox live wel Bij xboxconnect kunnen modems connecten (lees lag) Bij Xbox Live niet Bij Xboxconnect kan je (als je geen communicator hebt) niet praten Bij Xbox Live wel Bij xboxconnet worden geen scores nij gehouden Bij Xbox Live wel Bij xboxconnect is niemand uniek Bij Xbox live wel Bij xboxconnect kan je geen content downloaden Bij Xbox Live wel Bij Xboxconnect kan je systenlink spellen on-line spelen (Halo, Brute Force, etc) Bij Xbox Live Niet Bij xboxconnect kan je gebruiken voor een Lan Party Bij Xbox Live kan dit niet Bij xboxconnect heb je een computer nodig om on-line te spelen Bij xbox live niet Bij xboxconnect heb je geen creditcard nodig Bij xbox live wel
Ik speel geen xbconnect meer Misschien met spellen als Brute Force of Crimson skies wel, maar ik denk het niet
* niet duurder dan andere clubs (voetbalclub, enz) * alleen Premium content en eenmalig per download ... het is een keuze *Tja geen valspelers meer (unieke identiteit), makkelijk voor betalingen (premium content) *Tja de games zijn van hoge grafische kwaliteit + communicatie stroom = veel dataverkeer ... om geen lag te krijgen moet je een snelle verbinding hebben. Niet getreurd snellere verbindingen worden steeds goedkoper *kan wel ... moet je de helpdesk bellen van MS, maar je wilt waarschijnlijk niet je naam veranderen (omdat het gaat om je reputatie)
Mjah iedereen heeft er zo over dat Live! geen lag heeft, maar als ik naar Unreal Championship kijk dan zij er nog maar weinig games die volledig lag-vrij zijn.. dus wat dat betreft heeft het weinig voordelen.
Dat komt door de butt fps (framerate per second) dit gaan ze verbeteren met een patch ... De xservers zijn trouwens lag vrij ... maar het gaat even eens om jouw connectie snelheid Ik heb nog geen problemen gehad ... maar dat komt omdat ik een hele goede verbinding heb
Nou, mensen. Ik vind dit wel een "appelen en olifanten vergelijken" thread. XBL en XBC/GS zijn 2 totaal verschillende werelden. XBL is speciaal voor WAN online gaming ontwikkeld emt een heleboel support opties die je nodig hebt als je je mede-gamer niet in de ogen kunt kieken. XBC/GS zijn systemen die een LAN game enigszins geschikt maken voor WAN gebruik. Maar gezien de enorme hoeveelheid data die een LAN link genereert moet je een snelle verbinding hebben om lag-free te spelen. Ik ehb dat (met een 256/1500 verbinding) nog nooit meegemaakt. Natuurlijk, XBL vraagt ook om een snelle lijn, maar wil je me nou serieus proberen te wijsmaken dat XBC werkt op een modem verbinding? Doe mij een lol en blijf serieus! XBC heeft een veel grotere behoefte aan bandbreedte dan XBL. En dat is ook logies. Goed, wat is dan de funktie van XBC? XBC is een vervanging van de LAN optie. Als je eens een game samen met anderen wilt spelen en die zitten niet in de buurt dan is het lastig om een LAN party te organiseren. Daar heb je wel een paar dagen voor nodig. Met XBC kun je je LAN party meteen opzetten en ben je met een paar minuten tegen andere pseudo-LANners aan het spelen. XBL is een heel andere wereld. Zoals gezegd is het speciaal voor WAN gaming ontwikkeld. Dus is de communicatie geoptimaliseerd, is er nagedacht over allerhande features die je op een Wan nodig hebt en zijn er extra's ingebouwd die door Wan gebruik mogelijk worden gemaakt. Stel je voor dat je naar een LAN party gaat en dan zegt "Ik wil alleen spelen tegen tegenstanders die Duits spreken". Hahaha... Op XBL is dat de normaalste zaak. Omdat het er voor gemaakt is. Wat is het verschil tussen een appel en een olifant? Als het regent worden ze beide nat. Dat is de enige overeenkomst. De rest is verschillend.
sorry hoor maar wat een onzin ok natuurlijk zijn de eisen van live gamen hoog de cc de verbinding zeker geen kattepis maar om het dan af te zeiken als je geen cc of snelle verbinding hebt is bullshit
Ik geef toe je kan Halo spelen, maar de nadelen van xbconnect. -Er word alleen Halo gespeeld en niks anders en ik wil ook moto gp spelen en unreal en die andere games.
Re: Re: verschil tussen xbconnect en LIVE Xbox Live werkt versalvend Xbonnect iets minder Hmmm... maar je kan meer spellen dan alleen Halo spelenn met xbconnect hoor
Bij xbox connect heb je wel een friend list genaamt:Buddy list En bij xboxconnect kan je niet switchen omdat je vriend aan het spelen is snap ik ook niet ik neem aan dat je op live ook niet 2 games tegelijk kan doen hey En je kan niet zonder communicator praten bij XBC kan dat dan wel bij XBL? En XBC is gratis(de service) de aansluitng is natuurlijk eigen kosten Voor de rest heb je wel gelijk in je punten
Mensen, het gaat er niet om of de een beter is dan de andere. Er gaat er gewoon om wat nou de specifieke merites en nadelen van de beide systemen zijn. Dat is een geldige vraag, en die kun je je zelf ook stellen als je beide systemen door elkaar gebruikt. Dus verander dit topic niet in een "bla bla bla zuigt en la la la roelt" topic of zoiets, want dan gaat ie gewoon dicht.