1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] verschil tussen xbconnect en LIVE

Discussie in 'Games' gestart door XForce1, 1 mrt 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt een budy list true ... maar die budy list zie je niet als je aan het spelen bent bij live wel

Bij xbox live kan je uitgenodigt om MechAssault te spelen (als je al) MotoGP speelt... dus je kan gelijk switchen... kan ook bij xbconnect maar is wat omslachtiger omdat je dat je dan eerst naar een ander forum moet gaan.

Nee bij live heb je je communicator nodig (er komt een keyboard voor de jappen)

XBC is inderdaad gratis ... maar wat ik een nadeel vindt is dat op xbconnect steeds meer cheaters opdoken ... Halo one shot kill ... en zij waren niet te doden (oorzaak een niet meer complete retail box ... waar ik geen discussie over wil en ga beginnen)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    mjah van chnnl switchen is maar 1 knop das geen prog,maar dat cheaten dan heb ik nog liever dat ik voor XBC moet gaan betalen dan dat er kans is dat er veel cheaters rond lopen.

En ja je kan communicator bij XC gebruiken(ghost recon,weet geen andere games,halo ondersteunt dit niet)

Nog een voordeel bij XBC

Je hebt een chatbox,en je kan elkaar pm'en zeg maar met betreffende info.(zoveel in een game dat lvl) en je kan je buddy lijst op je pc laten zien terwijl je speelt,alleen niet op je scherm kan je ook niet oproepen.

XBL is natuurlijk wel veel beter maar ik vergelijk het zo ook maar even,ik zou zeker op live willen in plek van XBC maar dat zit er niet in(cc....)

Anyways,thnx voor het korte debat Fardo :+

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Absolutely. Ik vind het zondermeer geweeeeeeeldig dat M$ zich inspant om het online gamen fair te houden. Natuurlijk hebben ze ook financieel voordeel bij hun codesigning, maar voor de gamer is het grootste voordeel dat ie tijdens online gaming niet genaaid kan worden door de een of andere k*t cheater...

4. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbl xbconnect

hi hi ;)

5. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbl

xbox live rules voor mij, voor Halo kies ik xb-connect, loopt niet altijd lekker
    maar ik ben blij met allebei de servers
    cya on xbox-live :p

6. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar een bron over dat keyboard?
    kun je me die geven?

7. LadyBug

LadyBug Guest

Xbox live koop ik wel zodra het zonder creditcard kan...

Deel Deze Pagina