Waarom spreken we eigelijk over omhalen, dat klinkt alsof je de persoon in kwestie zwaar naait ofzo met zijn keuze. Overtuigen is eerder het goede woord. Maar ik ben dus zelf overtuigd, zoals ik al zei. En dat sales-team moet idd ff wat meer mensen gaar overtuigen Ik merk op mijn werk ook dat de verkoop van X-box niet echt goed verloopt, zeker niet tov. de PS2 og NGC. Meer reclames ne meer naamsbekendheid!!!! Kom op, die PS2 reclames stellen ook geen drol voor, dat kan M$ toch veeel beter (al bewezen in eerder reclamespotje) Laat dan de grote massa ook ff wat beelden zien, zijn ze meteen overtuigd!!!
Ik wilde er al heel lang een gaan kopen maar ben over de t\streep getrokken door Xbox gamer en ben hier heel erg happy door.
1.5, neefje dacht erover om er misschien een te kopen, vriend wil er ook een en heel misschien nog een neef gaat zeker goed met onze Xbox, was laatst bij intertoys en daar verkocht ie beter dan gc, maar ps2 eerste
K had bijna 1 overgehaald, en nog een 2 anderen die wel een xbox zouden willen hebben maar ja of ze er een kopen?? k moet er zoiezo 1 overhalen maar die zit niet bij deze 2 in begrepen.
bijna een vriend van me. Hij heeft echter nog geen plannen om er één te kopen. Wel elke avond bij mij HALO spelen. En bijna mijn neefje
heheh, Tha Bomb, zo heb ik ook van maart tot september geHalo'ed... Dus ik ben overgehaald door een prijsdaling, en ikzelf heb iemand in een winkel aangeraden om een xbox te kopen en ook in een chatroom. Dus 2 man! Iemand die een PS2 heeft uit mijn klas moest bijna janken na een potje Coop en heeft spijt van zijn aankoop van een PS2 en mijn neef heeft een gamecube gekocht in mei. Zodra hij mijn huis weer durft binnen te komen zal ik hem wel ff overtuigen dat halo wel ietsjes mooier is dan Pikmin.