bloodwake je blijft echt bezig in die missies met geweldige tussenfilpjes... en die multiplayer geweldig gewoon
waarom is Halo zo verslavend? 1x uitspelen en de lol is er wel vanaf. Wat doen de mensen die deze game verslavend vinden dan steeds opnieuw?
Halo -> Leuk met veel mensen tegelijk.. BloodWake -> Mooie gfx, grappig idee. Maar om BloodWake nou de verslavendste te vinden..
Uncle Worm op de grafische rekenmachine is idd verslavend.. Hoge scores zijn best moeilijk. Mijn scores: Slow: 585 Medium: 574 Fast: 544 Vraag me niet hoe ik dat allemaal geflikt heb maar daar kom ik dus nooit meer overheen.
Ik heb wel hoger gehad,maar toen we laatst toetsweek hadden bij een tentamen moesten we het geheugen uitwissen en de spellen waren er dus ook af,ik had op slow iets van 640,medium iets van 630 en fast iets van 470
het is verslaVend, boerke... Maaruh: Halo, Morrowind, SC, Racing Evo, Mat Hoffman 2 (serieus) zijn zeer verslaVend En uncleworm is dom... Tetris en Blockdude zijn da real thang!
Project Gotham Racing. Heb ik weken non-stop gespeeld. Ook toen ik nog geen Xbox had, zat ik vaak bij een vriend te spelen.