We zijn een nieuw Cod4 team gestart, VerteX FresH (C) Warpatch .......... .......... We zoeken dus nog 2 mensen , add vertex fresh voor try-outs!
gvd niemand word gekicked het is een ruzie niet de bedoeling dat er bij ruzies gelijk gekicked word of leaved praten heet dat!
Raiko omfg , A e Phen , ik had voordat deze clan gestart werd een mailtje naar FL+ Other players gestuurd, wss zat jij daar bij dus ga nou niet pratendat ik A E wil joinen omdat ik toevallig ook JOU een berichtje had gestuurd..
Opstelling Chelsea: 4-1-2-1-2 Bosingwa - Carvalho - Terry - A.Cole Essien Balack - Malouda Lampard Anelka - Drogba Wissels: Kalou voor Anelka Mikel voor Essien J.Cole voor Malouda Doe dit en Rhumor's post in de openingspost a.u.b Laten we ook de andere topic gebruiken? Vol met spam hier.
wat lul jy hier nou weer? ik sta niet eens in je FL + ik sta ook niet bij je recent players.. en er stond echt duidelijk can i join A e?( i beat the number 5 of GB so i'm pretty good!) dit stond erin! je stuurde mij een message met de GT: VerteX FresH; dus je wilt zeggen dat je eerst die naam had en pas week erna de clan heb gemaakt?
Als je je IQ zo hoog kon opvoeren, dat zelfs jij had gesnapt dat je altijd eerst moet lezen voordat je commentaar geeft, had je kunnen weten dat Vertex echter al véél langer voor die tijd al bestond. En als je zo overtuigd bent van je gelijk, waarom laat je dan geen mooi plaatje zien met het betreffende bericht. Waarschijnlijk heb je die nu niet meer, maar dat is niet erg want Vertex, is allang verleden tijd. Iedereen heeft zijn naam al verandert.