verticaal, neemt minder plaats in beslag, en ziet er beter uit, hij kan tog niet omvallen want zit vast tussen een radio/cd en een subwoofer (die nooit aan is)
M$ zou heus niet zegen dat Verticaal slecht voor de 360 is. Maar de meeste mensen met gekraste CD's hadden hun 360 Verticaal staan.
opzich kan ik begrijpen dat ze zoiets niet zouden zeggen, maar ik denk wel dat het slim zou zijn dat ze het zouden zeggen MOCHT het waar zijn: zo kunnen ze een hoop kapotte xboxjes voorkomen...
Het is gewoon heel simpel.. 1 als de 360 verticaal staat heb je een grotere kans dat ie valt... 2 als je 360 valt met een disc erin beschadigt ie.... 3 het is volgens mij sowieso niet goed als je 360 valt... conclusie... Wees voorzichtig en het verticaal zetten op zich is NIET slechter.... het risico dat ie valt is alleen wat groter... vragen...?
Ja, waar komen kindertjes vandaan? /Mod daar ben jij te jong voor, kom over een paar jaar maar eens terug. ook wel: zou je eens ontopic willen gaan, voor de verandering?