1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vertrek van Wouter en Mike

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 18 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ben ik dus absoluut niet met je eens. Ik vind dat Wouter als oprichter van de site ten alle tijden eindverantwoordelijk blijft.
    Mensen uit de crew flikkeren doe je sowieso niet, ook Mirik of Luuk of wie dan ook niet. Ik vind het erg jammer dat er geen oplossing voor dit probleem gevonden is omdat je nu gewoon de twee beste en meest behulpzame mensen van dit forum verliest.

2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    das fuckt up voor wouter. Ik weet niet wie de rechten van de naam heeft anders zou ik als ik hem was gewoon met xboxworld doorgaan en de rest eruit knikkeren.

Als wouter en Mike zouden vertrekken naar xboxarena, dan zou dat wel eens xboxworld de kop kunnen kosten. Maar ik zie het niet snel gebeuren omdat het volgens mij ook niet echt botert tussen mike en daan (geloof ik)

Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Waar haal je dat dan vandaan? :eek:

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm zou beter zijn als jullie naar XboxArena gaan denk dat een hoop jullie voorbeeld zullen volgen dan.

5. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Uit een zeer betrouwbare bron. Had iets met het moderatoren van daan te maken en zn eigen site.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Maar niet in 't blauw en vetgedrukt......

En ach, Xboxarena is (nu nog) een dwerg vergeleken bij XBW...

7. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nu nog wel, maar ik heb het nou wel een beetje gehad met deze site. Het is niet meer echt gezillig zoals vroeger. Ik zie nu dat ik zelf steeds meer naar xboxarena gaat en dt ik deze site links laat liggen

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar iedereen het vandaan haalt dat ze voor een andere site gaan schrijven, want daar is zover ik weet totaal geen sprake van. :confused:

Sommige mensen moeten niet vergeten dat er in drie jaar veel kan veranderen. Als ik het goed begrepen heb zijn beide begonnen met schrijven toen ze nog op de middelbare school zaten... ondertussen zijn ze bezig met een vervolg opleiding waardoor er misschien minder tijd over is.

Tijd en school zijn twee belangrijke dingen, dit was volgens mij ook de rede vanwaar Mirik het stokje van Wouter heeft over genomen. Uiteraard kunnen er ook wat andere opvattingen zijn over de richting waarin XBW zich zou moeten ontwikkelen, maar ik denk dat de combinatie van tijd en motivatie het belangrijkste struikelpunt is.

Just my two cents :)

9. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    uhm niemand zegt dat ze voor een andere site gaan werken ofzo. Maar het lijkt mij wel een slim idee

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En ik vind XBW gezelliger dan ooit, goed, je kent misschien minder mensen 'persoonlijk' maar de discussies op het forum verlopen allemaal veel ordentelijker.

En XBW heeft een veel grotere 'nieuws upload' dan Xboxarena.....

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, dat was een klein conflictje, maar op dit moment vind ik Daan verder prima jongen hoor. :)

En wat Jeroen zegt klopt, ik heb de overstap naar het HBO gemaakt het afgelopen jaar. Dat verandert gewoon je leven, nieuwe fase. Het is niet de hoofdoorzaak van mijn vertrek, maar het speelt wel mee. Meer kleine details over mijn vertrek vind je op m'n weblog, zie link in signature.

12. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Was het toch een betrouwbare bron ;) Maar als er geen problemen zijn tussen jou en daan dan zal ik daar ff gaan solliciteren. En Neem je gelijk al je dingen die je hebt geschreven mee naar de nieuwe site zoals reviews etc. want daar heeft xboxworld geen recht op als je het slim aanpakt.

waar blijf mirik (kobold) met zn reactie op deze gebeurtenissen

Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  13. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb het ook niet over mensen eruit flikkeren maar gewoon zeggen: "sorry jongens dit gaat gewoon niet gebeuren punt"!!!

Die houdt heel wijselijk zijn mond...............;)

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het ligt niet in onze (Mike en ik) bedoeling om verder met XBW stennis te schoppen. Já ik heb destijds XBW opgericht, maar ík heb later de verantwoordelijkheid rondom XBW overgedragen aan Mirik. Niet alleen had hij meer tijd tot zijn beschikking, maar vond ik ook dat hij de zaken zoals PR en omgaan met uitgevers beter kon afhandelen dat dat ik zelf kon. Dan kan ik daar wel eigenwijs in doen om dat toch zelf te regelen, maar dat had XBW niet zo groot gemaakt als dat we nu zijn.

De overgang is toen zonder echt voorwaarden gedaan, waardoor ik na verloop van tijd net zoveel invloed had op XBW als een ieder ander Redactie lid (in plaats van méér omdat ik oprichter was/ben).

Het was niet mijn bedoeling om mij oprichterschap te gebruiken om mensen eruit te knikkeren omdat ik het niet eens ben dingen. Daar tref je eigenlijk alleen maar jezelf mee.

Het veto lag niet bij mij, logischerwijs, maar jammergenoeg wél bij iemand anders. Jammergenoeg inderdaad, omdat ik vind dat een (onbesproken) vetorecht eigenlijk niet mag bestaan in een organisatie als dit. Dáár kon ik me niet in vinden, althans, de situatie's die daar dan op volgden.

Vandaar dat we de eer bij onszelf hebben gehouden, door geen échte grote conflicten te krijgen (gebruik je fantasie) en hopelijk de achterblijvers (en daarmee scheer ik ze eigenlijk allemaal over één kam wat totaal niet mijn bedoeling is, met meer dan de helft van de redactie kan ik immers goed opschieten) laten zien dat ze hun eigen 'beleid' veranderen moeten omdat 'dreigen' met dingen te doen (opstappen bijvoorbeeld) daadwerkelijk kunnen leiden tot het uitvoeren van die zaken, en dat wanneer men serieus probeert de situatie te verbeteren ze dat moet erkennen en de volledige steun moeten leveren.

Misschien ga ik wel voor Xboxarena schrijven, misschien start ik wel een eigen pagina (niet Xbox gerelateerd) of ga ik in op andere eventuele aanbiedingen. Ik ben bereid over alles te praten, dus dat zal het probleem niet zijn. Ik denk dat Xboxarena nog wel wat werk nodig heeft, dus misschien kan ik ook daar een handje bij helpen.

Vooralsnog heb ik nog een aantal dingen te doen voor XBW, zoals gezegd, maar ook voor school en ben ik twee dagen in de week niet thuis (werk), wat XBW redelijk vervangen kan :).

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Amen to that, daar schaar ik mij helemaal achter. Eerst maar eens genieten van de komende vakantie, daarna kijk ik verder wat ik ga doen. :)

Daarnaast, om het nog eens te benadrukken, was er geen sprake van ruzie. Ik kan het nog steeds goed vinden met Jordi en de rest, daar heb ik toch ruim een jaar mee samengewerkt. Dat het op samenwerkingsvlak uiteindelijk wat minder goed is afgelopen moet ik voor lief nemen. Het is tijd voor wat nieuws, een nieuwe uitdaging, waar ik mij zelf weer helemaal in kan vinden.

16. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik op de eerste plaats zeggen dat ik er niet op uit ben de boel op te fokken, daar is het me niet om te doen, maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig en ik kan zo wel tussen de regels door lezen dat er heel wat verbittering doorklinkt in deze post.

Verder wil ik nog wel ff melden dat ik het toch wel erg jammer vind dat Wouter vertrekt want ik zag hem nog steeds als de "baas" van XBW, heb wel een een meningsverschil met hem gehad maar dat is gewoon netjes opgelost zoals dat hoort, en ik meen toch uit de post op te maken dat je vertrek niet helemaal vrijwillig geweest is, en als dat zo is heb ik daar maar 1 woord voor: SCHANDALIG!!!!

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Laat één ding duidelijk zijn, wij zijn absoluut wel op vrijwillige basis vertrokken. Het is onze eigen keuze geweest om op te stappen. Maar wat heeft het voor nut om te blijven als je het niet meer naar je zin hebt? We zijn er niet uitgezet, mocht je die indruk krijgen. Integendeel, ze hadden ons ook liever niet zien vertrekken.

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is en blijft zonde :'-(, ik heb jullie beide erg hoog zitten als crew, en als persoon. Jullie keuze respecteer ik. Jammer is het wel!

Zoals ik al eerder heb aangegeven, beide het allerbeste gewenst. Heb er een rotsvast vertrouwen in dat jullie beiden nog een mooie toekomst tegemoet gaan.

Maar XBW gaat door natuurlijk. Er komen ondanks het vertrek van Mike en Wouter nog vele mooie dingen aan!

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Maar haal XBW nog even onderuit voordat je gaat natuurlijk :{

NB: Iedereen van de XBW redactie vind het jammer dat ze weg zijn en had gewild dat ze bleven. Maarja beide hebben niet meer de motivatie en hebben er daarom een punt achter gezet. Ik had ze liever gehouden en we hebben het geprobeerd maarja.

20. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm deze zin heeft een hemelsbrede ondertoon. Mijn advies: hou het moddergooien binnenskamers en vertel hier alleen de feiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina