1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vertrek van Wouter en Mike

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 18 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellige thread... wiiiiiiih :D ach.... *snif* ... doei!

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat haal ik er niet uit iig.

Wouter en Mike, succes in de toekomst! Ik neem aan dat jullie niet helemaal van Xbw verdwijnen?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zó erg is het nou óók weer niet hoor :) Althans, ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld Mirik hier zijn verhaal zou doen, je mening misschien weer wat gebalanceerder zou zijn :).

Maargoed. Ik geloof dat ik nu duidelijk heb gemaakt wat er duidelijk gemaakt moet worden, laat ik het hier dan maar bij houden.

Ik wil iedereen graag bedanken die me heeft overrompeld met complimentjes, dat doet me goed.

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is dit nou weer voor onzin? Mike en Wouter kunnen zich gedragen, en hebben m.i. het beste met xbw voor, al is het vanaf nu zonder hun persoonlijke inbreng. Beetje jammer dat jij dan weer trieste opmerkingen moet gaan maken.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Pff, vecht dit soort dingen ff binnenskamers uit aub, jullie hebben een voorbeeldfunctie remember ;)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eckie staat er net zoveel buiten als een ieder ander non-Redactie lid hoor, daarmee hopend Eckie's ego niet teveel inelkaar te trappen :).

7. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moest toch een afscheid thjread the zijn :p

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei het beste toegewenst!

To Hordo: Geen ruzie gaan maken anders moet ik dit bij een moderator melden ;), en dan wordt het natuurlijk problematisch > hehe! :D

GRTZ Toyota Yaris!

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Jammer dat jullie weg gaan.
    Ik wens jullie ook beiden veel succes in wat jullie hierna gaan doen, eventueel nieuwe site, school, etc.

Zou in ieder geval leuk zijn om jullie zo nu en dan hier nog tegen te komen.

Zelf heb ik niet het idee dat jullie nu XBW onderuit halen met jullie reacties, tuurlijk is het jammer om te horen dat jullie vertrek mede komt door onenigheiden met andere redactie leden.
    Helaas kan dat gebeuren in elke organisatie, ik denk ook niet dat dat iets is wat per definitie nadelig hoeft te zijn.
    Ik vind het ook een beetje jammer dat Hordo het ziet als onderuit halen van XBW dat jullie dit ook als reden geven in deze thread. Maar misschien dat het ook een meer emotionele reactie was dan een overdachte ;)

Persoonlijk vind ik het gewoon eerlijk. En uiteindelijk beter dat dan dat er alleen maar geruchten rond gaan met het hoe of wat. Nu is de reden van jullie vertrek vrij duidelijk en komt er hopelijk niet een "nasleep" van members die gaan speculeren en een reeks van onnodige verwijten aan redactie leden die eventueel verantwoordelijk zouden zijn voor jullie vertrek.

Succes!

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook nog even bedankt zeggen voor het 'dragen' van XBW...

En ook ik hoop dat jullie hier nog regelmatig langs komen, want weg is ook maar zo stil....:eek:

11. Jaylee

Jaylee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd in welke possitie we jullie in de toekomst zullen zien :)

12. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    damn die zit. Wat kleine conflictjes? Volgens mij is er wel meer aan de hand. Wouter zegt zelf dat hij nog met de helft van de crew goed kan opschieten. En de andere helft dan? blijk hoort Hordo bij die andere helft.
    ps Ik wacht nog steeds op de reactie van de ''baas'' Mirik

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    houd je stemmingmakerij voor je aub (ook anderen)? Deze thread is bedoelt om Wouter en Mike te bedanken en / of wat toe te zeggen. Ook om het eea te verduidelijken, mocht men dat nodig vinden.

Niet om met overtrokken opmerkingen (zoals de jouwe) reacties te ontlokken, door iemand (jij) die er al helemaal niets mee te maken heeft :{. Een beetje respect is wel op zijn plaats, me dunkt. Wil je dit een flame topic laten worden, of de jongens hun bedankjes laten krijgen?

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat het Mike's intentie is om XBW nog even de grond in te trappen. Ze zijn in vrede uit elkaar gegaan, dus ik zie niet in waarom Mike even snel z'n reviews meeneemt naar XA :{.

Bovendien zou het een beetje raar zijn als wij ineens al Mike's reviews plaatsen. Dat zijn reviews geschreven bij XBW, dus zijn het ook XBW reviews, en niet XA reviews.

Maar wel liev dat je het op XA gezelliger vindt :+.

15. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer op een reactie van je collega Hordo (die lokt zelf zo'n reactie uit). En ik wens mike en wouter alle geluk toe van de werled, maar ik merk wel dat er iets goed mis is tussen de mensen in de crew.

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is er iets niet goed is weet iedereen. Maar laten we hier gewoon bedankjes doen en feiten. Geruchten en afzeiken is niet bevorderend voor de sfeer lijkt mij.

Ik hoop nog op een reactie van Mirik want hij is al een paar keer langsgeweest vandaag en ik vind het jammer dat hij er hier niet op in wil gaan.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De 'discussie' is allang gevoerd, intern that is. Ik geloof niet dat het de bedoeling dat hier nog eens voort te zetten. Dat verandert niks aan de situatie. Xbw blijft gewoon dezelfde informatie geven, alleen hoogstwaarschijnlijk met wat andere mensen.

18. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar je moet ook snappen dat wij willen weten wat er zo'n beetje aan de hand is. Nu horen we het verhaal van 1 kant en moeten we het simpel doen met: dat jullie het niet helemaal meer eens met elkaar waren. Nu missen we toch bij xboxworld 2 van de belangrijkste mensen en ik vind dat er door de site wel erg makkelijk over gedaan wordt. Dit had gewoon tussen de nieuwsberichten moeten staan! We hebben het hier wel over de f*cking oprichter en niet over een modje die er na een week mee ophoud! (of Marius) ;) :9

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar heb je gelijk in. Ere wie ere toekomt ;)!

20. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik het mee eens.
    Voor mij komt dit nieuws uit het niets, ik had zeker niet het id dat het slecht ging achter de schermen.

Tis niet niks als zomaar 2 belangrijke crew leden opstappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina