1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vertrek van Wouter en Mike

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 18 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we allemaal lief voor elkaar blijven. ;) Ik kan het nog steeds vinden met Mirik en Jordi, ondanks het feit dat het op samenwerkingsvlak niet goed meer boterde. Ik ga ook zeker XBW niet de grond in boren, ik heb er niet voor niks een jaar voor geschreven met veel plezier.

Wanneer ik zou verhuizen en ergens anders terecht kom, blijft mijn werk in principe op XBW, logisch. Ik heb die reviews en previews in naam van XBW geschreven, en zijn dan ook feitelijk eigendom van XBW. Bovendien, wat heb je aan oude reviews? ;)

Ik ben er tot op heden nog niet uit wat mij in de toekomst wacht, maar ik ben er mee bezig. Wanneer ik meer duidelijkheid heb, zal ik zeker van me laten horen.

En ook namens mij bedankt voor alle bedankjes, daar doe je het voor, de community! Bedankt!

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het ging ook niet slecht achter de schermen. We kunnen allemaal goed met elkaar overweg en er is goed gepraat over beide beslissingen. Daarom vind ik het juist zo jammer dat er nog zo over moet worden gepraat. Net alsof er een dikke ruzie was iod.

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat id krijg ik idd, maar dat heb je dan nu mooi opgehelderd.:)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja dat hoop ik :p die opmerking was jegens wouter omdat in zijn post wel erg veel beschuldigende dingen staan. Hierdoor lijkt het net alsof er hele serieuse shit is gebeurd, wat dus niet het geval is.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het alles was in mijn ogen wel serieus, echter geen slaande ruzie.

6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nou veel duidelijker waordt het allemaal niet. iedereen zit elkaar weer tegen te spreken. Opmerkelijk dat de "baas" van de site zich nog steeds niet heeft gemeld

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja met serieus bedoel ik dus ruzies en gevechten ofzo :p. Gewoon meningsverschillen waarover is gepraat en beide hebben volgens mij goed nagedacht over hun beslissing. Ik vind het nog steeds jammer :mad:

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo,

Ik heb ruzie met niemand, de jongens maakte kenbaar geen motivatie meer te hebben, hun redenen zijn hun eigen. Dan kunnen wij ze onmogelijk dwingen te blijven denk ik zo :)

Niet zo diep op ingaan, 't is allemaal geen ramp en gaat feitelijk niemand behalve de crew aan. :)

Groetjes,

Mirik

9. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Tis allemaal geen ramp? ik denk niet echt dat dit goed is voor xboxworld dat deze twee mensen vertrekken.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De reden dat ik nog niet eerder in deze thread heb gepost, is simpelweg omdat ik niet wist wat ik nou eigenlijk moest zeggen.
    Vanzelfsprekend vind ik het vreselijk jammer dat jullie vertrekken :'-(
    Het is jammer dat alles zo is gegaan, hoe dat dan ook mag wezen.

In ieder geval de beste wensen voor wat jullie hierna gaan doen, en en jullie zullen zeker gemist worden. (:'-()

Nick :)

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dan denk je dat, en dan...tja....heb je daar erg weinig aan. of je kan doorgaan met je leven en ons verder laten gaan met waar we goed in zijn. :)

12. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    't is allemaal geen ramp en gaat feitelijk niemand behalve de crew aan.

Nee ok ik weet voldoende...............:{

Nu weet ik het helemaal zeker, er is iets voorgevallen wat door beide partijen niet vertelt word, maakt ook allemaal niet uit waar ik meer moeite mee heb is het feit dat je zegt dat het alleen de crew aangaat, dat ben ik dus niet me je eens, als je dagelijks op deze site komt [ik toch al een poosje] bouw je toch 1 of andere band met mensen op, is het dan zo raar dat je wilt weten waarom een crewmember het niet meer naar zijn zin heeft en weg wil??????

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn post op pagina 4 is de (genuanceerde) waarheid naar mijn beleving. Of anderen het daar mee eens zijn is iets dat we intern moeten afhandelen.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Met alle respect voor WouteR en Mike. Maar ik denk niet dat hun vertrek een dusdanige grote ramp is als dat jij nu denkt.

Tuurlijk is het zeker jammer en zal het zo zijn dat hun aanwezigheid op bepaalde vlakken (b.v. reviews, modereren, etc) gemist zal worden.
    Maar ik denk wel dat de resterende redactie en modjes sterk genoeg in hun schoenen staan om dat op te vangen.

Ik denk dat de reacties die gegeven zijn duidelijk zijn in, dat er meningsverschillen zijn geweest. Dat daar over gepraat is en dat iedereen het betreurt dat WouteR en Mike deze beslissing hebben genomen.
    Het is niet vreemd dat er meningsverschillen zijn in een organisatie zoals XBW. We hebben het wel over een site met 10.000+ members, die in stand wordt gehouden door een redelijk aantal redactie leden en moderators. Tuurlijk hebben soms mensen verschillende ideeen over hoe je zoiets in banen moet leiden.
    Zeker is het jammer als zo'n meningsverschil mede een reden zou zijn voor WouteR en Mike om bij XBW weg te gaan. Maar dat hoeft niet het einde voor XBW te betkenen of voor WouteR en Mike.
    Hoewel ik natuurlijk te weinig weet van de situatie en eerlijk gezegd ook niet hoef te weten lijkt dit mij een "even goede vrienden en succes verder" kwestie.
    Tenminste ik hoop dat dat de situatie is.

@kobold. op zich heb je wel een beetje gelijk dat dit eigenlijk alleen de crew aangaat. Alleen roept het vertrek van een mod/redactie lid altijd vraagtekens op. Zeker als het gaat om de oprichter en een ander toch wel belangrijk redactie lid.
    Eigenlijk is het wel een goed teken hoe betrokken veel members zijn met XBW. Denk dat het erger met XBW gesteld zou zijn als het niemand zou intresseren dat ze weggaan ;)

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is de situatie, niets meer, niets minder. :) Niks aan de hand, en XBW gaat gewoon door. We zijn niet dood... ;)

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Na dit alles gelezen te hebben vind ik bepaalde dingen opvallend en heb er een bepaalde mening over gevormt, maar niemand heeft er iets aan als ik die hier tentoon ga sprijden dus tegen Mike en Wouter:
    Succes met wat jullie ook besluiten te gaan doen!

17. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Dit soort dingen houdt je altijd en is jammer dat het moet gebeuren. Ik ben niet een XBW fanatiekeling, maar kende Wouter wel van naam (als oprichter). Het is jammer dat een sleutelpersoon de site verlaat, maar ach... het is maar een site. Wat begonnen is als hobby moet je vaak houden als hobby en nare ruzies moet je daarmee voorkomen.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo again,

Er is geen ruzie er zijn geen drama's, zij hebben dat besloten, en dat dient gerespecteerd te worden. Hun keuze.

Als je aan de hand daarvan een mening wilt vormen, sure 't is je goed recht. Maar 't is en blijft zinloos. Jouw mening over deze situatie en de persoonlijke voldoening die je er uit krijgt helpt XBW zeker niet :) En als je goed leest, lees je simpelweg wat er aan de hand is, daar is geen slechte partij in, en geen goede partij.

Anyways, life goes on. To the Batmobile!

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ben eigenlijk best blij dat ze weggaan }:] grapje!!
    maar komen er nieuwe?

20. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Wat veel mensen denk ik het gevoel krjgen dat er meer aan de hand is en dat het niet om een meningsverschilletje gaat.
    Dit komt door: het de hele tijd maar herhalen dat er geen ruzies zijn en alles. Dan gooit Hordo er in 1 keer weer een opmerking uit en het komt allemaal een beetje geheimzinnig over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina