1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vertrek van Wouter en Mike

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 18 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja dat gevoel wekt van ons onmogelijk iemand op aangezien er geen ruzie is, dat komt vanuit jezelf. Als mensen zeggen dat er ruzie is, en wij steeds moeten zeggen dat het er niet is, en als jij daardoor denkt dat het er juist wel is, hehe....

Dan zie ik geen probleem bij onze antwoorden, maar bij jouw manier van logica :)

Althans IK heb geen ruzie met de jongens, ik heb ze de laatste paar uur niet gesproken dus wie weet hebben mensen NU ruzie met elkaar, hahahahahahaha, niet met mij anyways.

Jordi gaf zijn eigen mening, hij vind 't gewoon jammer, logischerwijs en interpreteerde blijkbaar iets wat de andere jongens zeiden verkeerd.

Nogmaals; zij wilden weg gaan, wij hebben ze gevraagd te blijven, maar respecteren hun besluit. Niks geen drama's, niks geen ruzies, niks geen complotten of theorien over wilde uit de hand gelopen sexschandalen en misgelopen drugdeals.

When you need to go, you need to go!

2. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze weggaan....:'-( Vooral WouteR want hij heeft toch veel gedaan voor de site. En nog ff een offtopic vraagje aan WouteR: Wie was het eerste lid? Aangezien jij #3 bent.

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Dit doet bij mij een beetje denken dat er meer aan de hand is en nog een paar van die acties. Ook zegt wouet dat hij met de helft van de crew nog steeds goed kan opschieten. Dat betekent met de andere helft niet zo goed. En het lijkt me sterk dat dit door een klein meningsverschilletje komt, daar is echt wel wat meer voor nodig.

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  4. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Minder met elkaar kunnen opschieten betekent niet per definitie ruzie hoor. :) Ik kan je verzekeren dat we elkaars hersenen nog niet hebben opgegeten als een Hannibal, en dat zijn we (naar mijn weten ;) ) ook niet van plan.

Het is waar dat Jordi zijn boodschap iets tactischer had kunnen brengen, dat kan inderdaad de indruk wekken dat er wel wat aan de hand is. Maar troost je, niks aan de hand. XBW gaat door, Wouter en ik gaan door, de XBW crew gaat door... en jullie gaan ook door met je leven. :)

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    WHaha, Mike is daar in het laatste deel van zijn laatste zin iets te optimistisch :+

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Best jammer, maar kan me het best voorstellen als er andere dingen zijn met hogere prioriteit (zoals school oid).

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    *vreet school op

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Toen ik het opperde wilde je ineens weg bij xbw :'-(

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    eet smakelijk kan geen hap meer door mijn keel krijgen :'-(

maar goed het leven gaat door ... kijk maar naar mij ik ben ook nog ergens terecht gekomen :+

10. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Net als sommige liedjes van vroeger, worden ze na verloop van tijd een beetje "gere-styled" en weer in de publiciteit gebracht, waarmee hun succes weer verder loopt als nooit te voren.

WouteR & Mike ...... euh tot binnenkort !
    hahahah LOL

en Mirik, voor een vrouw, ben je een pittige tante ! :9

11. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat jullie weggaan...jullie hebben (vooral WouteR) je jarenlang vol enthousiasme ingezet voor de site.

Na iets moois komt altijd weer iets minders. Maja ik wens jullie nog veel succes met de rest van jullie leven

Enne...hoe hete mike ook alweer voordat er enkele namen werden veranderd?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    D.L, van Dikke Lul weetjewel ;)

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    aha je had dus ruzie met hem ;)

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf post gedelete! Mag ik niks meer zeggen hier ofzo? :confused:

15. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    gebeurd bij mij ook altijd dus daarom kopieer ik mn berichten altijd voordat ik ze stuur

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Anyways, dit hebben we nou wel genoeg besproken lijkt me! :+

Succes aan iedereen, en hun huisdieren! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina