Ubisoft heeft er wel een handje naar om slechtverkopende titels uit te brengen... Beyond Good and Evil. Prince of Persia (1 dan), XIII Persoonlijk vond ik XIII niet echt boeiend, dr zijn veel betere shooters. Vond em vrij "droogjes" .
sorry maar hoop niet dat er een vervolg komt, vond et een slecht spel daarintegen hoop ik wel dat er een vervolg komt op beyond good and evil (loop ik in elke thread te verkondigen, mijn excuses)
Het zou wel vet zijn als er een vervolg zou komen, maar ik denk het niet. Volgens mij hebben ze alleen maar zo'n einde gemaakt (to be continude) omdat het dan een leuke stripboeken einde had
Vraag me af of we zitten te wachten op een volgende Cell Shaded game. Die techniek was op de huidige generatie voor het eerst echt mogelijk en zal vast nog wel iets uitgediept kunnen worden, maar blijft dat het technisch niet meer zo indrukwekkend is als je kijkt naar wat men nog steeds uit kan persen met bv een Chaos Theory. Dát is grafisch veel indrukwekkender, ondanks dat het slechts vernieuwing en verbetering is, dan wederom cellshading.
Het spel heeft zoals vaker gezegd niet zo goed verkoopt dus mischien wil ubi soft geen geld in een vervolg steken
Daarom was het ook mijn vraag of er een vervolg zou komen. Zag to be continued staan......... en werd toen wel heel nieuwschierig
XIII is een game van een stripverhaal ... op het einde van elke strip van XIII staat altijd to be continued ... Ga maar eens langs in een boekenwinkel ... daar kan je het vervolg van het spel lezen
Uiteindelijk zijn er toch wel heel veel exemplaren tegen budgetprijzen over de toonbank gevlogen. Een vervolg.........wie weet? Zelf denk ik van wel, als je ziet dat er van sommige slecht verkopende boutgames vervolgen zijn uitgebracht, dan heeft zeker XIII recht op een vervolg.
Om toch even terug te komen op XIII, ik denk eerlijk gezegd dat ze hem gaan lauchen op de next-gen consoles en dat de ontwikkeling al op volle toeren draait. Hoop dat dit ook waar is want dit spel verdiende een vervolg met verbeteringen!
Ik denk dat het dan niet zow gaat boeien want XIII Had een leuk verhaal en ik vond dat dat de game leuk maakte.
XIII2 zal hij niet gaan heten. ik denk dat het een soort van XIII: subtitel | gaat worden omdat bijvoorbeeld een XI als naam, niet bij het verhaal klopt.
het lijkt mij wel cool, een vervolg want toen ik een lange tijd geleden XIII uitspeelde, wou ik tog wel een vervolg na da eindfilmpje
noppes..... waarschijnlijk komt er geen vervolg aangezien de post voor vogel al van meer dan een jaar geleden is....
Lijkt me ook niet nee. Wel jammer, een vervolg zou mij erg aardig lijken aangezien ik XIII ook al een behoorlijk vermakelijk spel vond.