Verwaarlosing dieren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 7 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat toestraks Hart Van Nederland te kijken daar ging het over dieren.
    Wat verschrikkelijk is het hoe sommige beesten leven , echt niet normaal, wij hebben thuis ook een hond en geloof me die wordt behandeld als een Queen.
    Wat vinden jullie van dat sommige dieren geslagen , geschopt en soms geen eten krijgen en gewoonweg verwaarloosd worden. :mad: :{ :'-(
    Als ik het zou zien zou ik die baas wel ff te grazen nemen , zulke mensen moeten ze opsluiten !
    En dan heb ik het niet alleen over honden en katten maar net zo goed over konijnen en andere diersoorten !

Net zoals Make Up en medicijnen erg dat het op die dieren uitgetest moet worden :mad:
    Het maakt ons wel beter e.d maar waarom pakken ze dan geen moordenaar ik eet zelf ook vlees maar de meeste dieren hebben een goed leven soms wel kort maar toch.
    Ik vind dat Make Up en Medicijnen voortaan op andere bijv criminelen moet worden uitgetest.
    Ik wil graag jullie mening hierover.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag vanmorgen een man lopen met een hond die zijn hond gewoon sloeg omdat ie niet meeliep. ik kijk hem zo aan en hij loopt gewoon door alsof ie niks deed.

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar zou ik dus wat van zeggen.
    Als hij hem erg hardt sloeg had hij aan mij in ieder geval een slechte, ookal istie 2 meter lang en 10x zo sterk ik had hem NOG harder geslagen dan hij die hond :mad:
    Om zulke dingen wordt ik echt BooS :mad:

4. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet honden natuurlijk wel laten weten wie er de baas is, he :{

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet een hond als een kind behandelen imo. Als ie iets fout doet dan moet je hem straffen. Dus bij een hond word dat meestal een tikje. Maar wie slaagt er nu zijn hond? Dat is igg hetzelfde als een kind slagen.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Af en toe met je hond naar bed gaan is heel normaal, toch? ;)

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hangt er vanaf wat je met de hond doet in het bed ;).

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben echt zwaar tegen dierenproeven. Die beestjes komen daarvoor niet op aarde. :{
    Vandaag stond toevallig een stukje in het Algemeen Dagblad over dieren die gedumpt werden omdat mensen op vakantie gingen. Hoe onmenselijk. Honden aan bomen gebonden, konijntjes in een struik naast een snelweg gedropt en ga zo maar verder. Ik werd gewoon boos toen ik dit, net zoals elk jaar, weer las. Denk dan ook na voordat je een dier in huis neemt. Een hond krijg je niet voor kerst of een verjaardag. Je schaft zoiets aan na overleg met je huisgenoten en bekijk ook de mindere kanten ervan.

Nederland en de rest van de wereld, leer dit nou eens. :mad:

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens !
    In de Nieuwe Revu stond ook een stuk met wat voor rot smoezen mensen hun dieren bij een Asiel dumpten : Hij vloekt bij mijn nieuwe bank of hij blaft teveel.
    Mensen flikkertiefstraalop je neemt een dier voor leifde en plezier , en niet om er bijvoorbeeld bij te horen omdat de buren ook een hond hebben.
    Het is gewoon verschrikkelijk wat sommige beesten overkomt.
    Kijk die reclame van een of andere dierenreddersvereniging.
    Daar zie je hoe jongen hondjes in een kooi in een bak met water worden geladen om zo te verdrinken , verschrikkelijk is dat maar hoe zou de wereld eruit zien als dat afentoe niet gebeurt?
    Mss overvol..maar je mag die beesten niet laten lijden :mad:

10. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ja, maar moet dat dier dan pijn lijden?
    Ik ben een keiharde , geloof me ik huil bijna nergens om maar om beesten die zich eigen niet kunnen verweren of zichzelf kunnen beschermen en die dan zo een rot leven hebben , dat verscheurt echt mijn hart.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind dieren proeven hele leuk. Hond smaakt best ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  12. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ag val jij lekker dood mongool

13. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets : 2 jaar geleden was er hier in Breda een Jack Russel Puppy van 9 weken oud DOODGETRAPT door zijn baas ( zo iemand kun je geen baas noemen ) omdat hij binnen had geplast.
    Dit is nog op HART VAN NEDERLAND en in de show van WILLIBRORD FREQUIN geweest.
    Deze man is noodgedwongen moeten verhuizen omdat al zijn ramen werder ingegooit en hij met de dood bedreigt werd.

En dan nog iets : een kind is gebeten door een hond omdat dat kind met een nietpistool in het oor van het dier nietjes zat te schieten , nou was het nog een klein kind maar toch.
    De hond beet pas na 19 nieten !!!
    Sommige mensen zullen hun beest hiervoor laten inslapen , gelukkig deden de ouders van dat kind het niet en gaven hun kind nog eens op zijn kop.

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wat niet veel mensen weten, is dat er in Azië massa's beren worden mishandeld. De beren zitten in kooien die niet veel groter zijn dan henzelf. Ze krijgen een dik infuus in hun buik met een tuitje eraan. Een bepaald goedje stroomt er dan uit hun buik in een bak die onder de kooi staat. Deze tuutjes gaan vaak ontsteken en zijn dan te afgezwakt om te herstellen. Met de dood als het gevolg. Ik weet niet wat het goedje is en wat ze ermee doen. Vast voor veel verkopen. Echt heel zielig. :mad:

@TheWalrus, kun je het dan nooit laten je bijdehante opmerkingen voor je te laten? :{ Grow up. -_-

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sorry, maar ik ben uiteraard tegen dieren mishandelen. Maar mijn biefstuk ga ik niet aaien... (shit doe ik het weer, :mad:)

Nee goed, serieus, de verhalen zijn te erg voor woorden.

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je biefstuk ga je idd niet aaien, maar die komen dan ook van dieren die voor biefstuk zijn gemaakt (de meesten toch) en ik denk niet dat het varken (of koe?) niet lijdt bij zijn slachtingsproces.

Het ergste wat ik ooit heb gehoord is dat iemand een katje in brand had gestoken gewoon voor de lol :eek:. Ik vind dat zo'n mensen is moeten meemaken wat dat dier heeft meegemaakt }:].

Ik heb soms (als ik lang nadenk) zelfs problemen om een vlieg/mug te doden die mij irriteert, dus laat staan dat ik ooit een kat of hond opzettelijk zou pijn doen (ook al heb ik mijn kat een paar keer voor de lol in de zetel gegooid; van een meter afstand :'-(. Sorry poesje.). Maar ik denk niet dat ik zoveel moeite heb om een vreemde mens te doden (zeker als hij iets slecht heeft gedaan wat mij hoe dan ook raakt).

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik snapdat soort dingen ook niet, gewoon dieten mishandelen voor de lol. Wat si er nou leuk aan ene diuer te zien sukkelen om zijn leven. Van die strijker inkattenkontenstekers maken mij inderdaad pissig.

Zelfde geld voor mishandelingen van andere mensen.

Soms weet ik niet meer wat ik moet denken.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zal mij alleen storen wanneer ik het zie gebeuren of als het in mijn familie of vriendenkring gebeurd. Maar dierenmishandeling [​IMG], als ik dat ooit zie dan gaat de mishandelaar nooit meer iets kunnen mishandelen.

19. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dus als er ergens op de wereld mensen worden mishandeld kan je dat niks schelen, maar je geeft wel om dieren....
    En je hebt er ook geen probleem om die dierenmishandelaar te mishandelen... Hoezo ben je dan een haar beter dan die dierenmishandelaar
    Hij mishandelt zijn hond, jij wil hem mishandelen |:-

20. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurljk is eht fout maar zoals de man van 74 ofzo.
    Die mensen houden zo van dieren dat ze ze allemaal bij hun willen ehbben en dat loopt dan uit de hand.
    Ze zijn op leeftijd en kunnen niet alles meeer maar toch willen ze houden totdat het helemaal uit de hand loopt en de dieren beschering een bezoekje komt brengen

Deel Deze Pagina