1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwijderen van offtopic gelame

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 29 apr 2003.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    anders kun je geen post verwijderen zonder het er steeds bij te zeggen. Maar als je het toch niet vaak doet heb je gelijk.
    Maar ja we zijn tegenwoordig niet meer bezig met te overleven dsu gaan we dit soort dingen doen.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Word mij iets te onpersoonlijk..
    Als ik zo zou moeten gaan modereren voel ik me net een robot..

*bliep* *bliep*

Reacties.... Verwijderd... Wouter, Biscuitje, T-Box

Veel... *bliep* plezier.... nog

---
    Zowiezo zie ik liever dat foute reacties gewoon blijven staan zodat iedereen kan leren van elkanders fouten.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja dat is wel weer waar :{

Mwah probleem is dat als je posts laat staan het de boel nou niet echt op gang helpt :{

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    't is toch de taak van een mod om als een topic is afgedwaald om hem weer op gang te sturen ?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True :) Woutertje zit ook in een kleine tweestrijd :{

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Eh ff tussendoor hè, vinden jullie niet dat ik altijd goeie suggesties en kritiek heb?

*Iedereen typt: _O_ *

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 't anders niet een mogelijkheid om threadstarters in xbazar offtopic reacties te kunnen laten verwijderen? Want dat soort ge*****piep***** ver*****piept***** een draadje wel en om nou elke keer een nieuwe op te starten omdat iemand 't niet eens is met wat je wil :confused:

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de eerste offtopic post (of als er voor 't eerst een mod in die thread komt) plaatst een mod onder het bericht in het rood:

/MOD .... : Volgende offtopic post die niks met het onderwerp heeft te maken wordt meteen verwijderd zonder pardon (and maybe O.W (Officiele waarschuwing)). Stuur maar pm indien niet mee eens. Gr. XBW Crew

Dat laatste klinkt wat fijner naar de users toe, geeft ze het gevoel dat ze toch nog wat in te brengen hebben. Niet dat het nut heeft, ik spreek uit ervaring maar toch...

Dus je hebt de volgende meteen gewaarschuwd en die gene die het eerste offtopic lult is de lul. En de eerste offtopic post (met bericht van mod eronder) heeft mzzl.

Maar dan weet ik dus niet of er zulke mensen zijn die er dan een wedstrijdje van maken om als eerste offtopic te gaan...:{

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Zet em in een iets andere kleur grijs als de achtergrond zodat die post er nog wel staat maar moeilijker leesbaar is. Je kunt er dus ook makkelijker overheen lezen en zo ziet ook iedereen dat het duidelijk een offtopic post was. En er verdwijnen dan ook niet plotseling posts zodat er mensen gaan zeuren.

10. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan blijf je bezig.....zonder dat 't minder wordt.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    D'r zijn altijd van die aso's die denken alsnog te kunnen reageren op dat rood.

Anyways, off-topic gelame in X-Bazar neemt weer toe ja. Ik denk dat we maar weer ff 2 dagen hard gaan aanpakken.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of je moet een minimum van post-karakters invullen.
    bv 100 tekens (minimaal) per post. ik weet niet hoe ver dat haalnbaar is met scripting maar het is een idee.

Want een offtopic reactie van 100 tekens kan wel natuurlijk maar je haalt waarschijnlijk wel een deel van alle onzin weg..

(voorbeeldje(geen reclame): www.zinngeld.nl , daar moet je zelfs 250 per bericht!!)

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik opzich wel een goed idee, ook tegen opsom topics, en dat zal ook zeker te scripten zijn...maaruh....niet in xbazar doen he jongens! ;) (voor 't geval iemand daar niet aan denkt :p) 100 karakters is iets van 2 normale zinnen gok ik zo, en elke semi-zinnige post moet toch wel 2 zinnen hebben niet:confused:

Deel Deze Pagina