1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwijderziekte

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bosschenaren, 29 dec 2008.

  1. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben sommige mods hier de verwijderziekte ofzo? Posts en zelfs hele topics worden zonder reden en tegenbericht verwijderd.

    Iets meer respect is wel op zijn plaats.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Daar is altijd wel een reden voor. Spamposts, dubbele/offtopic posts, dubbele/onnodige topics e.d. worden altijd gesloten/verwijderd.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hele topics? Dat gebeurt alleen als de inhoud écht niet door de beugel kan of in het geval van reclame (FREE NIKES AT EBAY, dat soort topics ;)). Heb je geen voorbeelden? Want ik kan me recent geen voorval voor de geest halen.
    Maar ik denk dat jij over het Koopjestopic praat? Want dat is een uitzondering. Daar heerst een zero-tolerance beleid. We krijgen namelijk veel reports binnen van mensen die zich ergeren aan de grote hoeveelheid posts die offtopic gaan. In de startpost is ook aangegeven dat we daar dan ook vrij strikt optreden. Máár, er staan ook links naar threads waar die discussies wel in passen. :)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op verzoek en wegens klachten van veel members wordt het koopjestopic vaak flink schoongemaakt en worden offtopic posts verwijderd. Hierdoor blijft het overzichtelijk, dit is dan ook het enige topic waarin veel berichten worden verwijderd. Mods verwijderen nooit een bericht zonder geldige reden. Enkel als het spamposts, dubbelposts etc. betreft zal de post worden verwijderd en in andere topics zal dit dan ook niet vaak gebeuren tenzij wij het nodig vinden.

    Edit:// Zoals The Matrix hierboven al aangeeft kan ik me eigenlijk ook geen geval, naast het koopjes topic, herinneren waarin hele topics worden gecleaned?
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan kan deze ook wel dicht ;)

    /Mod Toch niet en wannabe-mod gedrag is niet gewenst, het is maar dat je het weet ;) - Pegas
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geef eens een paar voorbeelden :confused:
    Heb wel eens perongelijk een Thread gesloten maar nog nooit heb ik een Thread verwijderd.

    Heb de weergaveopties wel goed staan !!!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en ik ben geen mod meer dus don't blame me :+ .. maar ik ben toch wel mr F5 en he is mij niet opgevallen dat er topics verdwenen zijn
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk daarom ook dat het gaat over het koopjes topic. Alleen wordt er gesproken over topics door Robbie waardoor ik wel benieuwd ben of er dan nog meer gevallen zijn.
     
  9. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mod is wel het laatste dat ik zou willen zijn.
    Ik snap dat je gefrustreerd bent maar het was maar een grapje.

    Verwijderziekte.. deze ook dicht.. knipoog.. get it?




    tssk
     
  10. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar dat je het weet...knipoog..get it?
     
  11. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee..
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had je nou gezegd "deze kan wel verwijderd worden" had ik het wel door gehad. Maar een topic sluiten of een topic verwijderen zijn totaal andere dingen.

    Deze 2 posts zijn een voorbeeld van posts die we zouden verwijderen moesten jullie verder off-topic gaan. Maar aangezien we nu terug on-topic gaan hoeft dat niet te gebeuren. Dus terug on-topic nu.
     
  13. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wil het niet teveel op mij persoonlijk betrekken. Maar ik had bijvoorbeeld een probleem dat -achteraf- gezien regelmatig voorkwam met live. Dit topic is in zijn geheel verwijderd zonder tegenbericht. En ik snap best dat het irritant is maar het is niet altijd makkelijk om wanneer je een bepaald probleem hebt dit te vertalen naar een aantal termen die je in de zoekfunctie kunt gebruiken.

    Sowieso heb ik het idee dat de zoekfunctie meer gericht is op actualiteit dan op relevantie. En het feit dat de centrale topics meestal tientallen pagina's groot zijn helpt ook niet mee in de overzichtelijkheid.

    Verder postte ik in het koopjestopic o.a. dat een bepaalde game die werd gepost als koopje "out of stock" was. Lijkt me toch een vrij relevante opmerking. Werd ook verwijderd evenals nog een aantal dingen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hele topics worden nooit verwijderd tenzij het echt spam betreft. Daarnaast is er tot nu toe enkel een dubbelpost van je verwijderd en een aantal koopjesposts dus dit voorbeeld wat je noemt kan ik ook nergens terugvinden.

    Je kan op titel zoeken, bepaalde woorden selecteren en ook binnen de discussies is het goed mogelijk om naar het juiste probleem/bericht te zoeken. Het komt er vaak vooral op neer dat je de handigheid van de zoekfunctie weet te vinden :)

    Als mensen op het koopje klikken dan zien ook zij dat het artikel niet meer beschikbaar is aangezien dit duidelijk wordt aangegeven. Het is daarom vaak niet nodig om dit nogmaals aan te geven.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan zelfs in een topic zoeken :).. daarnaast krijg je vaak sneller antwoord als je een vraag centraal post .. waarom? Als het een live vraag betreft beantwoord ik deze alleen in een centrale thread ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb van jouw op 28-12-2008 alleen een dubbele post verwijderd :)
     

Deel Deze Pagina