1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verzin een naam voor het nieuwe Off-Topic forum!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 3 mrt 2003.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen mag namen verzinnen, maar niet iedereen moet die naam goed vinden uiteraard

Nog namen!

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xbw Veteranen Corner
    Xbw WC :D

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    buwhahaa, XBW WC doet me denken aan een schijt forum.. Dat is dit toch niet .. Ik denk niet dat je dan beloond word als je daar mag gaan posten... Misschien een idee voor mensen die een ban hebben, dat ze alleen daar kunnen posten :+ ;) :p

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ok, kzal niks meer afkraken. Misschien de XBW corner of was die al? Maar de green mile vondt ik toch nog de beste. Dan moet Ikke die ene fransman worden:D

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je noemt diegene waar iedereen in mag het "grunt-forum" en die andere "elite-forum". En dan is Wouter de Master Chief.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wahahaha die raakte m'n lachbotje :D

Hij is sterk :)

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedenk jij dan een goede!!! }:]

8. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Elite Topics over van alles en nog wat

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou sorry, maar veel interessante topics werden er anders niet in off-topic geopend, dus in mijn ogen "JA" een schijt forum :p. Daarbij, WC is voor iedereen de enige plek waar ze zich alleenheersend kunnen voelen, ze zijn de baas, ze bepalen waar en wanneer, simpel! Dus in die zin vind ik dat wel een beloning :D

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Duh, daarom is off-topic ook dichtgegooid! De bedoeling van het nieuwe elite-forum is om de loosheid te weren, en dan ga jij het een schijtforum noemen?!?!? |:-

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Xclusive chat

? :)

12. Hotshot

Hotshot Guest

chat?? :)

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Maak er anders: Xclusive area van

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe kan ook.. was maar een ideetje.. aangezien de oude off topic chat heette..

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    zo dan:

xbw-reloaded
    ff rustig als lite zijveren en bikkelen

16. p1m

p1m Guest

Overig..
    de 27ste demensie
    XBW BIKKELS

17. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    beetje vergezocht

18. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff een voorstel, er zijn vaak genoeg mods aanwezig binnen dit forum. Maar je merkt toch dat het laatste tijd allemaal wat moeilijker gaat. Misschien is het handig (ik zeg misschien) om een paar gasten uit te kiezen binnen het forum die een beetje een vaderfiguur spelen o.i.d. Ik heb namelijk het idee dat sommige mensen er gewoon overheen lullen als men aan het flamen is naar elkaar of onnozele topics openen, een stomme reactie neerzetten etc. etc. Wellicht is het handig om 10 mensen uit te pikken die de moeite nemen om orde te handhaven, ZONDER een topic te sluiten, ZONDER waarschuwing uit te delen, ZONDER zelf te gaan flamen. Daarmee bedoel ik dus dat degene die dat worden, zelf ook kalm moeten zijn en niet van die mensen moeten zijn die snel op hun pik getrapt zijn. Dit zouden mensen kunnen zijn die iedere dag vaak genoeg online zijn en de moeite willen nemen om deze "vaderlijke" functie te vervullen.

Wat ik bedoel zijn dus mensen die gewoon rustig met andere mensen kunnen omgaan, zonder deze te kwetsen. En dat als het echt uit de hand loopt, dat ze dat ook echt melden bij een mod. Dat wordt nu ook gedaan, maar in mindere mate, gewoon door het feit dat men gewoon de MOEITE niet wil nemen. Daarentegen is het handiger als je iemand in het forum hebt die daarmee ook echt bezig is, die zich verantwoordelijk voelt. Het is zeg maar dus een soort van een tussenschakel en dat de mod echt het uiterste dwangmiddel wordt....

Idee? Als je iets meer wil weten, pm me maar ik heb nog andere ideetjes :D

Trouwens, ik zet het in dit topic neer, daar dit voornamelijk gericht is op het off-topic gebeuren, daar zit het probleem hem nu in.

19. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    *meldt zich!

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Deel Deze Pagina