wie kan de aflevering ook voor mij regelen aub? ben er 13 mei ook niet, mag me ook toevoegen op msn: welcometonellyville@hotmail.com kunnen we er over praten help me aub groeten
als iemand voor mij AVS Video Converter heeft (nieuwste versie) kan ik hem ook wel ff online gooien ook... of een ander programmatje waarmee ik een DVDtje (dvd-ram) op de PC kan zetten
Ik ben bij het Rotterdam deathfest, dus ik kan het niet zien. Het zal wel online verschijnen denk ik (lees hoop ik)
Dus het word in Nederland uitgezonden op vrijdag 13 mei om 19.30, ok. Maar wanneer word ie dan in de USA uitgezonden? Er zit namelijk een tijdverschil tussen? Of is het gewoon wereldwijd om 13 mei? Dan zouden we het dus hopelijk al eerder ergens op internet kunnen zien.
12 mei om 9.30u volgens mij, er was een tijdsverschil van -4 daar en wij zitten op +1 dus moet je er ff 5 uur bij optellen dus dat is ergens diep in de nacht doe het nu wel ff uit me hoofd, had het gister opgezocht namelijk... zal ff kijken of alles ook klopt, 10sec
6 uur = half 4 snachts edit: als iemand ergens een live internet feed weet te vinden van de uitzending zou ik daar heel blij mee zijn
Momenteel is het in Belgiƫ: 5:28:54 PM Momenteel is het in U.S.A. - New York - New York: 11:28 op 11/05/2005 bron 6 uur dus