1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vetste Halo Level

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 7 mei 2003.

1. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Asault on the controle room, en in multi is Sidewinder wel erg._O_

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    single:
    - 343 Guilty Spark, de 1e keer was het 's nachts ik zat alleen in het donker en toen dat filmoje waar de Flood werd geintroduceerd. Dat was echt een hele verrassing, ik wist echt helemaal nikx over zoiets als de Flood. Ook nu vind ik het nog een goed level.
    - Truth and Reconcilliation, geen uitleg nodig.

multi:
    - Sidewiner, als je op Sidewiner kan komen is 't een super leuke map.

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als ik het goed heb heb jij het over:Assault on the control room

Single:Assault on the control room+silent carthograper

Multiplayer:met gemak Blood gutch,lvl is zeer complex en kent best nog veel geheimen.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij bedoelt hij The Truth And The Reconcilation

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt two betrayals
    das ook mijn vetste level met die generators enzo
    vooraal op legendary coop
    ik moet nog 2 levels op 5 niveaus dan heb ik het spel helemaal uitgespeeld, in coop dan, single player op legendary is haast niet te doen

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk om een level te kiezen...The Truth and Reconciliation vanwege de sfeer. Zeker in het begin als die heerlijke muziek er nog bij komt. Two Betrayals vanwege de grote veldslagen tussen Flood, Covenant, Halo zelf en natuurlijk MC. Multi speel ik heel weinig dus kan ik niet goed over oordelen.

7. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Assault on the conrol room, het stikt echt van de trucs enzo die je kunt doen, en het gewoon zo vet om alles te kunnen doen wat je wil, zonder vijand in zo'n level.

Blood Gulch en Sidewinder, VOERTUIGEN!!!

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assault on the Control Room: Scorpion, binnen/buiten, veel vechten met marines aan zijde, Banshee op het eind, sneeuw, groot, gewoon super
    The Maw: Ziet er spectaculair uit, gevechten tussen Covenant, Forerunners en Flood zijn gaaf, Van het schip afkomen met die Warthog is ook super

Multiplayer:
    Sidewinder: Sneeuw, snippen, rockets, alle voertuigen, w00t!

9. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Single-Player en Co-op: Assault On The Control Room (sneeuwlevel).
    Multiplayer: Hang em High en prisoner.

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmzzz...even opfrissen
    1 Pillar of Autumn (trainingslevel)
    2 Halo (mooi buiten, snipen, battles)
    3The Truth and Reconciliation(alien ship, sfeer, muziek)
    4The Silent Cartographer (beach landing ownt!)
    5Assault on the control Room (Veel banshees en grote battles,sneeuw)
    6 343 Guilty Spark (sfeer, in halo/moeras)
    7 Library (veel enemies, in tunnels. maar 1 x gespeelt)
    8Two Betrayals (Banshee gevevhten, grote battles, alles)
    9Keyes (zie TaR)
    10the Maw (in de verwoeste PoA: Warthog race!)

En jongens, in level 5 kjun je al van begin af aan in een banshee! Als je voor het eerst buiten komt in de sneeuw (bij de covenant tank die marines bij een warthog bestookt, 2 turrets, 1 ghost) en dan verder gaat (battle bij de neergestorte Pelican: 2 ghost en andere aliens tegen 6 marines bij de tank) pak je bij de pelican een rocketlauncher. Dan ga je verder: je kan kiezen rechtdoor in de tunnel of linksaf tussen twee rotswanden. Ga links en kijk direct omhoog naar de linker rotswand. Daar is een plateau. Schiet er wat rockets op: als je geluk hebt valt die banshee die er bovenop staat (en dus niet te zien is) eraf. Daarmee wordt het level nog leuker :D
    Als je coopt, moet je zuinig zijn op die banshee en hoog blijven: je maat moet dan met de tank het meeste vernietigen. Dan ga je verder (Tunnel>grote ruimte in donker met brug en hunters>tunnel) Bij de ghosts moet je uit de banshee stappen en die elites handmatig killen om die banshee te sparen. Als je daar alles gekilled heb vlieg je zo hoog mogelijk over die tunnel ver over jakhals en het dropship. Dan meteen omhoog. Je maat laat zichzelf killen. Jij vliegt door naar boven totdat je op het plateau komt. Daar staat nog een ongeschonden banshee. Je maat respawnd daar. Twee banshees=fun!

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind van de singleplayer The Maw het beste level.
    een goeie combinatie van covenant en flood in een mooi level.
    in multiplayer heb ik eigenlijk niet echt een favoriet level, maar dat ene level met die pilaar in het midden met rockets doet het altijd wel erg goed.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Op single player vind ik (net als veel anderen) assault on the controlroom het vetste. Omdat dit het enige level is waarin je alle voertuigen en bijna alle wapens kunt vinden. Ook zit er veel actie in dit level.

Op Multiplayer vind ik battle creek het vetste. Die is zo klein dat je geen moment rust hebt. zoals er bij het level select staat:

Splash, splash. Bang, bang:D

Het shitste level vind ik trouwens the library. Dit is dan wel niet ontopic, maar dat wil ik nog effe kwijt doordat er een aantal mensen zijn die the library het vetste level vonden. Een heel level door, dezelfde route lopen (4x) en alleen maar flood, flood, flood. Alsof er nooit een einde aan komt.

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Welke geheimen heb je dan allemaal? Heb er wel een paar gevonden, gangen aan de zijkant (geheim:confused: ) Je kunt ergens bij een rots omhoog lopen en dan heb je een erg goede sniperspot, en je kunt nog ergens met een ghost t lvl uit (wel geprobeerd, nog niet gelukt). Nog meer?

Mijn favoriet is ook Bloodgulch, voertuigen en goed sniperplekken.

SP moeilijk, sneeuwlvl met die banshee. Zou de naam niet meer weten.

14. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Da wist ik niet, hoe doe je da??

trouwes het Singleplayer level dat ik bedoelde was Two Betrayals.......

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op Kazaa een filmpje gedowned (Halo ingetypt), mij is het niet gelukt. Misschien dat jij meer skills/geluk.

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou aan et downloaden : Ghost Trick, is dat de goede???

17. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8: laat ik es ff helpen. als je deze site bezoekt, vindt je daar een filmpje (of plaatjes) over hoe je op een erg leuke sniperplaats terecht kan komen. je kunt ook verder gaan en het level uit 'vliegen'.

het is mij al gelukt om daar achter die rots te komen zodat je uitzicht hebt op het hele level & alles en iedereen neer kan snipen! probleem is wel dat het wel wat tijd kost om er goed te komen, en je bent terwijl naar boven gaat echt een sitting duck voor Scorpions...

http://halo.bungie.org/tipsntricks/tricks.html?level=bloodgulch

18. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vind zelf Hang 'em High een cool level, omdat ik dan met een link-game ergens hoog met een pistol ga staan, zodat ik iedereen neer kan schieten. met een link-game hebben m'n vrienden meestal niet zoveel tijd om te 'schermkijken', dus weten ze niet waar ik sta, want ik sta gewoon stil (geen motion).

[totdat ik, omdat ik niet om mijn motiontracker let, in m'n rug wordt gemept...]

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    [off topic] Die sniperspot valt wel mee hoe goed ie is, als ik eenmaal door heb dtat iemand daar zit kan ie granaten verwachten, een tanksalvo en dan ineens knal ik je neer met een pistool of plasm rifle+shotgun :D

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    vind The library een bad-ass level. Je moet echt uren voor je gevoel van die 2 benige (en ook uit elkaar spattende) monstros verrot schieten, en je hebt niet veel ammo, moet tactisch doen dus, covenant wapens gebruiken enz.. ook wordt je in het midden ofzo geholpen door allies(van die flying robots met lasers) dat is ook wel grapsig :cool:
    Voor multiplayer: level in open lucht het liefst, zodat je kan SNIPEN!!! k hou nl. van snipen........

Deel Deze Pagina