Vetste Halo Level

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 7 mei 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind THE LIBRARY een flink bout level, constant hetzelfde en er lijkt geen eind aan te komen:confused:

2. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    Single player: Truth and Recolination, Assault on the Controll Room, Two Betrayels, The Maw.:p
    ( Bij Assault on the Controll en Two Betrayels kan je met Banchee's vliegen dus die staat in m'n top 5 van de Halo levels)

Multiplayer: Blood Gluch, Sidewinder.:D

3. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    jep, het is gewoon een vet bout level, vooral met Legendary maar gelukkig heb ik die stomme Library al gehaald met Legendary.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het geen boutlevel. Op zich is het best een leuk level, en spannend. Maar op een gegeven moment wordt het saai. Steeds hetzelfde, steeds nieuwe Flood. En dan wordt het niet meer leuk om te doen.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind the Library het grootste minpunt aan Halo. Goed het is wel van groot belang voor de verhaallijn, maar hadden ze het level dan niet wat korter kunnen maken. En de open plek eventueel opvullen door 346 Guilty Sparc wat te verlengen, want dat level was weer erg kort.

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    kijk is ff bij www.geocities.com/samdepoorter4 die plaatjes zij van mij :)

7. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hehe die ken ik ook*)
    uit sidewinder komen is helemaal makkelijk, gewoon met een scorpion en een ghost
    oops ik zal maar niet doorgaan:) dit is offtopic:9 (hmm misschien kan ik het nog goed breien)

mijn tofste halo level vind ik the library echt altijd actie en echt op sommige plekker supermoeilijk waar ik met moeite voorbij kwam en dat is leuk:p

8. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Two Betrayals is het vetst, is lang en het moeilijkst.

9. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Single Player: De Two Betrayals ckers te weten het coolste, door de massieve veldslagen in open lucht, en iedereen doet mee (Flood, Covernant, en die braade vlieg dingen met sicke lasers)
    Multyplayer: Battle Creek is super leuk met wat minder spelers, en Blood Glutch & Sidewinder zijn niet te tippen met een stuk of 8 man
    Het grote minpunt van Halo?: Dat vind ik de levels dat je geen mariniers meer hebt om je te helpen (niet dat doe zoveel doen) en het beperkte aantal wapens... maar dat wordt goed gecompenseerd met Super Grafische beelden & Vette gevechten. maarjah das oud nieuws

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Beste singlepalyer vind ik Halo& the silent carthografer ofzo iets...

Beste multiplayer level: die ene waar splash splash bang bang onder staat.../battle creek

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    corosion: Ik vind THE LIBRARY een flink bout level, constant hetzelfde en er lijkt geen eind aan te komen

Ja das waar alleen je kan gewoon gigantisch veel flood afknallen! En je krijgt ook nog steun van allies die the flood gaat microwave-en....

12. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik knal die vliegende mini KLM'tjes altijd kapot, i don't need help}:] schreeuw ik dan altijd uit:9

13. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat niemand prisoner bij multiplayer heb staan das echt het meeste gespeeld veld bij mij en vrienden en dan alleen rokets 8)

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Single player: aussault under control room wel vet met die tank maar ik vind die het leukst in je 1tje
    Co up: Two betreyals Das tof als je met zijn 2en in een banshee zit en de overge gasten gaat vermoorden.
    Multiplayer: Blood gultch lekker groot veel sniper plaatsen en een leuke wapens.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    prisoner? is dat die hoge, of die grote met al die stenen?

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    die grote met al die stenen... daar staat toch tombstones voor everyone? Dis idd wel koel!

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    prisoner is met die trappen omhoog overal. Met de stenen is Hang 'm high. Die is vet met alleen rockets.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    jep, prisoner & hang 'em high zijn ook vet idd.

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Op dat lvl met al die portals na (ontzettend irri lvl, helemaal geen overzicht en je hebt geen f*ck aan je radar) is ieder lvl gewoon goed gemaakt. Ik hoop eigenlijk dat ze ze allemaal in Halo 2 stoppen + een hele zooi nieuwe lvl's.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    dat is rat race of een level met een woord als naam, met een paars achtig plaatje niet?
    Die vind ik ook de mindere, de rest is toppie!:)

Deel Deze Pagina