1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vetste Halo Level

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 7 mei 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft het duidelijk over Chiron TL34

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ja maar dat is een kutlevel! Je schrikt je de hele tijd de pleures....wat wel ownt is gewoon een plasma granaat voor elke teleport doen die je tegenkomt..erg effectief

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    sorry:-| Chiron zuigt inderdaad, ik word er altijd misselijk, wat ik wel vaker word tijdens het gamen. Soms ga ik ook tranen(huilen dus) na een half uur gamen. Echt zo vaag....

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Misselijk ben ik nog nooit geworden, mn ogen begonnen wel te tranen nadat ik 5 uur achter elkaar gespeeld had. En ik keek ook een beetje wazig

Die plasmagranaat zal ik onthouden }:] als mn vriend weer n keer dat lvl wil doen omdat hij dat zo leuk :confused: vindt

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik altijd doe in dat level is als je een portal uitkomt, er weer snel in gaan, waardoor je niet terug gaat. Op sommige plaatsen waar twee portals tegenoverelkaar staan hoef je alleen maar op te letten wie er uit de portal komt en die dan direct neerschieten.

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    In dat lvl zitten ergens 2 poorten boven elkaar, Je kunt daar via een poort op zo'n soort brug, met daaronder een trap naar een andere portal, naar toe. Daar zit een stukje wat je heel goed kunt verdedigen als je goed op je radar let. Hoop dat t n beetje duidelijk is. Heb t allang niet meer gespeeld.

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft iets tegen Chiron, ik vind em best vet, je moet gewoon zorge dat je em een beetje kent!!! Dan kan je er zeker wel vette gevechten hebben!!

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik hem een keer weer eens speelde, was iedereen het op een gegeven moment helemaal zat, al die teleporters. Waren we allemaal begonnen met onze naam op de muren te schieten, en dan de namen van de anderen gaan zoeken. Was wel wazig, overal waar je kwam stond iemand te schrijven.:D

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo'n rot level vind moet je hem leren kennen , op de officiele HALO site staat een kaartje!!

10. lord mcbeer

lord mcbeer Hal(l)o

Leuk Bevonden:
    0
    met singlepayer The Silent Cartographer
    en multiplayer damnation

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Silent Cartographer is idd 1 van de leukste, als je zeg maar die knop om hebt gezet zodat die deur is open gegaan.
    Je krijgt dat als je rechts loopt een filmpje te zien dat hij aan een afgrond staat en dan schopt hij een steentje ofzo naar beneden.

Heb er al een keer op de bodem gestaan, iemand anders dit al gelukt? :9

MP is bloodgulch mijn favoriete level, met CTF.

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog nooit op de bodem gekomen, hoe doe je dat.......?

Verder vind ik The Silent Cartographer vet tot het moment waarop je naar binnen moet , het buiten gedeelte roeleerd idd!!!

13. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    The Silent Cartographer idd is Super in het begin maar wordt wel wat saai als je al die gebouwen in moet...

14. twist

twist Guest

The maw is mijn favo,
    waarom?...
    omdat er simpel weg gewoon meer actie in dit level zit en vooral de final run is leuk

15. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja the maw is het vetst. veel actie en een goede combinatie van flood en covenant. final run vindt ik alleen iets minder

16. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    The Silent Cartographer is zeker wel het beste!! eerst een slagveld dan crossen in een buggy en dan binnenin iedereen dood knallen!!

17. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die ene multiplayer level wel wijs , het is een soort woestijn met heuveltjes en een bunker aan elke kant en die rotsen om je heen :D dat is echt wijs als je daar lekker met je snipertje staat

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]haha beetje vreemd verhaal, ik verveelde me nogal, toen ben ik met die auto heel hard het ravijn in gereden. Beeje naar rechts sturen en dan land je op 1 of andere balk, als je dan naar beneden kijkt, zie je dat er nog een hoop balken onder zitten, je kan dan telkens 1tje lager gaan.
    Je moet dit trouwens wel in de coop modes doen, kan je respawnen.
    Ik zal het nog eens proberen en dan een fotootje nemen, wel cool :9 [/offtopic]

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Blood gulch :)ook mijn favoriet

20. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer vind ik het tweede level, Halo favoriet. Mooie landschappen, beetje heen en weer rijden in je Warthog. Ja echt mooi level.

Multiplayer doe ik niet zo veel. (heb maar 1 controller :'-( )
    Nog maar 1 keer gedaan. Was coop met een vriend die controller had meegebracht. Wel zonde eigenlijk. Maar als ik een controller erbij heb....

Deel Deze Pagina