Gratis game op de marketplace: Harms Way Is wel leuk om te spelen. From Dust is ook een vet spel, mits je van urenlang landschappen maken houdt, ik wel ik heb alleen de trail, maar de 2de missie speel ik nog wel eens en ben ik uren mee bezig om een mooi landschap en riviertjes te maken Verder is Trails (HD en Evolution) zeer toffe games, zeker een aanrader. I am Alive is ook een leuke game. Maar ik mis nog Battlefield 1943 bij de suggesties die ik tot nu toe heb gehoord. Dat spel is echt super om te spelen, maar ik vraag me af hoeveel mensen dit spel nog spelen....in het weekend kom je sowieso in volle lobbies terecht, maar doordeweeks in de middag??? dat zou ik niet weten.
Ja zit precies hetzelfde in elkaar alleen dan digitaal ja. Je heb een stuk of 10 decks waarvan je nog heel veel kan unlocken en multiplayer is ook top, je kan op youtube kijke hoe het in ze werk gaat daar heb je een paar duidelijke filmpjes. Als je overtuigd ben voeg me gerust toe om een potje te spelen
Ken je deze film? Indie Game: The Movie De makers van Fez en Super Meat Boy worden hierin geïnterviewd, andere ook hoor. Super Meat Boy is wel pittig, ik heb de trial.
- Trials Evolution - Shadow Complex - Dishwasher - Super Meat Boy - Bastion - Torchlight - Banjo-Tooie (Remake van de N64 versie)
Trials Evo. heb ik alvast gekocht en gisteren flink wat uurtjes gespeeld: echt een stoer spel. Bedankt voor de tip guys.
Vette Arcade games in mijn ogen die je gespeeld moet hebben: Lara Croft Guardian of light (zeer leuke locale coop game) Boom Boom Rocket (toffe uitdagende ritme game, lekker buttons bashen) Trails HD en Evelution (toffe gameplay en erg uitdagend) Ikaruga (uitdagende SMUP legendarisch retro)
ilomilo moet ik ook altijd even noemen als aanrader. Heel leuke schattige mooie goede puzzle-game. 800msp. Geweldig. Joe Danger is trouwens ook prima. De andere klassiekers zijn volgens mij allemaal wel genoemd (Super Meat Boy, Trials Evo, Defense Grid, Shadow Complex, etc) XBLA heeft echt geweldige games.