meer info: pdf-je nou hopen dat de url het doet en hier kan je hem kopen controllers zijn toch universeel? now say you love me
pffffffff.......al deze controllers zijn al lang tekoop hier in Zwolle voor 49€ (duuuuuuuuur & Baggggggggger)
Hij ziet er wel relax uit. Maar ik weet niet of ik hem ga halen, ik heb namelijk al 3 controllers en ga denk ik voor de Wireless controller.
geef mij maar een originele (S) van MS dan weet je zker dat er niks kapot gaat! want ik had ook ooit is zo'n controller van 29€ gekocht en na 3 dagen spelen kraakte het ding al en na 2 weken lag ie in de prullenbak...
Tja, strax heeft iedereen een xbox met een grote stick, een kleine stick, een nieuwe designed stick en dan nog 1tje. Dat staat toch niet? 4 verschillende gamepads? Maar btw de australische set is ook in nederland uit. Dixons heeft 'm: http://www.dixons.nl/Store/product/...Spelcomputers_Hardware_Xbox&prid=0007034943 . Link doet het niet op de 1 of andere manier ... gewoon ff dixons.nl checken dan Ik ben maandagochtend dus te vinden bij: IDD, de dixons!