Hele mooie tijd. Volgens mij was het in 2012 pas om 2:00 ofzo, maar wanneer je show drie uur duurt...tja dan moet je wat. Ben in elk geval erg benieuwd wat we allemaal gaan zien morgen. Nintendo moet het nodige doen en dat is Zelda tonen. Er worden grootse verrassingen verwacht en dan kun je niet aankomen met iets kleins...een nieuwe look op Smash Bros ofzo, nah. Nou ja...we shall see.
Download het wel morgen vroeg. Gaat mij alleen om de trailers en aankondigingen, geen zin om daar voor een twee uur (?) durende show voor te kijken
Red Dead 2 lijkt me niet, niet in hetzelfde jaar als GTA V's release. Het zou ook wellicht geen RDR 2 heten Het is op internet en via 360 te kijken vanavond toch? Ook die 15 minuten lange Thief demo? Ik vind het al erg cool dat er een gameplay video van Quantum Break zal zijn en wellicht nog wat anders voor X1. Titanfall uiteraard. Ongetwijfeld iets voor PS4, Uncharted trailer zou supervet zijn. Hopelijk heb je alleen niet om het kwartier een fucking pauze, zoals het geval was bij die PS4 en X1 launch events bij Spike TV toen. Joel Mchale is trouwens de co-host.