1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Video Marketplace: downloadbare Film's / TV series

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 7 nov 2006.

1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De winsten/kosten van de console heeft toch helemaal niets te maken met de kosten van een XBOX Live service?

2. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schandaal! :x Maken ze winst!! Het lijkt wel een commercieel bedrijf.

Natuurlijk vragen ze geld voor films en tv-series. Als je een dvd speler koopt krijg je toch ook geen gratis films (nou ja, soms wel, zo'n stapel van 30 B-films :+ )

@lbuysers: Thx voor de link.

Nu gaat mijn ega dit weekend naar Chicago, dus misschien kan ze een winkel vinden om wat punten op de kop te tikken. Anders ga ik ze zeker daaro bestellen. Tegen die tijd wellicht ook wat meer HD content beschikbaar.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fucking hell he, België met hun downloadlimiet. Als ik 1 film download zit ik al bijna op mijn limiet(10 gig is mijn limiet), madré mio...

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    We betalen toch allemaal al die 60 euro. Daar kan ik mee leven, en dat dekt Live volgens mij behoorlijk goed. Ik stoor me vooral aan de ge-centenschraap voor die gamerpics, theme's, bepaalde game content enz enz.

5. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf ook maandelijks voor mijn werk naar de VS, dit jaar helaas niet meer. Misschien dat ik nog kerst inkopen ga doen in NYC, maar verlopig gewoon even de MS-points importeren.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    hoezo zou je MS points gaan importeren om films te downloaden.
    Als dat videomarketplace,binnenkort ook in europa beschikbaar wordt?

7. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan natuurlijk ook de films via de torrents of nieuwsgroepen binnenhalen, maar deze nieuwe service met HD-films wil ik ook wel eens uitproberen. Voordat de service in Europa beschikbaar wordt zijn we alweer een paar maanden verder. Bovendien waar hebben we het over, het zijn maar een paar dollar.

8. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een vaste datum bekend wanneer dit circus in Nederland van start gaat?

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben ik ook wel benieuwd naar?
    Ik las Ilbuysers zeggen een paar maanden,als dat zo is ga ik ook maar die points importeren.

10. RomeoSquare

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet al teveel verwacht van de europese marktplaats. Zullen we weer allerlei rechten opzitten waardoor er alleen oude tv-series komen, en vast geen HD (aangezien dat in Europa, laat staan in NL, nog niet leeft).

Ok, hopelijk ben ik te negatief O-) Kan het alleen maar meevallen, en die MS point krijg ik toch wel op op de US marktplaats :b:

11. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup!

12. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ga ook maar eens een US account aanmaken dan! Even kijken hoe dit eruit ziet...

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Dat valt toch best mee, 320 points :). Er dus al een filmpje te downloaden voor de amerikanen

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maarzat films te downloaden, maar bijna allemaal in 480p, en dat ziet er echt niet uit.

Ook is het nog steeds vreemd dat je meer moet betalen voor een film in 720p, dan dezelfde film in 480p. Je wordt 'gestraft' omdat je een duur HD scherm hebt aangeschaft? Beetje jammer dat gecentenschraap.

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    HD is gewoon meer informatie, is meer betalen.

En 480p ziet er ook weer niet verschrikkelijk uit. Dat is waar je altijd dvd's op hebt gekeken...

16. RomeoSquare

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist toch maar wat US punten besteld via cduniverse. Gaat echter nog wel even duren voor ik ze binnen heb (half januari). Kan ik toch eens uitproberen of het de moeite waard is om een HDDVD speler te kopen (die tegen die tijd hopelijk eens normaal te verkrijgen is).

17. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, wanneer msoft dit in europa gaat brengen. Ik ben enthousiast! Zijn er al reviews van het downloaden van hdfilms via marketplace?

18. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Come on People dit is groots! Ik hoor hier zo weinig over. Behalve een keer ieys vaags via ign.com. Wanneer krijgen we dit? Misschien nog 1 van de grootste redenen om een 360 aan te schaffen!

19. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik geloof dat jij de term groots niet echt goed kent. Groots is de ontdekking dat de aarde rond en niet plat is bijv. maar goed zal nu ff normaal proberen te doen is moeilijk voor me. Maar jij zou dus alleen voor dit super de luxe videomarketplace al een 360 aanschaffen :): koesie koesie koesie.. Oke dan nu serieus. Je koopt zo n ding om zn spellen en een beetje om zn kunnen maar niet om zoiets toch?

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal zeggen,ga zoeken en gij zult vinden.
    Zal morgen wel wat info proberen te zoeken.

Deel Deze Pagina