1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Video Marketplace: downloadbare Film's / TV series

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 7 nov 2006.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt toch ook nergens dat hij speciaal voor de video marketplace een 360 heeft gekocht of gaat kopen? Daarnaast vind ik je reply ook een beetje aan de lullige kant.

2. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je humor wel waarderen, echter heb ik de 360 tuurlijk voor de games gekocht. Maar ik ben enthousiast over de manier waarop MS via xboxlive zijn klanten probeert te bereiken. Ik vind dit een zeer slimme strategie, en hoop dat het snel uitkomt in Nederland. HD films via de kabel zijn niet te ontvangen omdat de enige HDdecoder in nederland (die van samsung) gewoon klote is. Via marketplace kun je films en series in HD bekijken zonder dat je een hdspeler of dure hd films moet kopen.

Misschien ligt het aan mij hoor,................ maar ik ben enthousiast!!

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt inderdaad als een goede service, helaas heb je er niet echt veel aan als je maar 20GB hebt, dan kun je er naast je saves/arcade maar heel weinig opzetten.

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    De Film/serie blijft maar 2 weken op je HDD staan en daarna wordt die automatisch verwijdert.
    Je bent dus een paar dagen een paar GB kwijt.

5. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een dvd recorder hebt met harde schijf hoef je hem gewoon dan tussen je x360 en je tv te zetten en je houdt je films/series voor altijd :9

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan heb je ze niet in HD kwalitiet :9

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds de laatste software update van Samsung werkt ie meer dan prima (op het trage zappen na dan..).
    Mocht je overwegen deze aan te schaffen dan kan ik het je echt aanraden \o/

8. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je me wat meer over de laatste update vertellen?? Dacht dat er nog steeds geen hdmi ondersteuning is. Als dit teveel oftopic is PM me dan. Thanks

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, tussendoor mag er toch ook wel wat info geplaatst worden (hebben de naderen ook nog wat aan ;) )

Ik heb hem ook pas aangeschaft sinds al de problemen verholpen zijn (nog wel voor de "oude" prijs van €150,- ) Nu is ie weer ongeveer 300 maar met goed zoeken vind je ze ook voor onder de 200 heb ik me laten vertellen...
    HDMI werkt goed met alle zenders (ik heb @home tv digitaal met Film1 en de HD zenders, alles werkt goed!).

Tegenwoordig vind je meer positieve reacties dan negatieve (sinds dat ie gemaakt is dus ;) )

Zo, nu weer on-topic, laat die HD downloads maar komen! :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  10. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het met de snelheid van het zappen, heb verhalen gehoord van 6 sec wachten per kanaal

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    6 seconden is overdreven maar wel te lang ja als je van zappen houd...

Ik heb er eigenlijk geen probleem mee aangezien ik (sinds ik zoveel extra zenders heb) maar af en toe als ik tv kijk van kanaal wissel.
    Film1 (en HD uitzending) staat vaak op, de HD kanalen en natuurlijk Extreme Sports channel!!

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel dan? 95% van de films is alleen in 480p, en die andere 5% zijn semi-crappy kutfilms. 480p zou DVD kwaliteit moeten voorstellen, maar een DVD ziet er bij nog altijd 10x mooier uit dan zo'n 480p verrot Marketplace filmpje.

13. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dvd is 576p *)

14. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen die serie nou eens ?
    Ik wacht op south park !
    Maar natuurlijk lijkt het me heerlijk om een filmpje vanaf de bank te kunnen downloaden en te bekijken ipv naar de videotheek te gaan\o/

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wanneer komt die service dan?

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnelijk nooit.

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
  18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die kan ik niet geven. Maar omdat in Nederland de rechten van films en serie's soms een netwerk liggen moet m$ met elk netwerk gaan praten. Dus het kost tijd en geld. En of dat het waard is? RTL 5 wilt zijn hit serie CSI nergens anders in Nederland beschikbaar maken, dus zal het heel onwaarschijnelijk zijn dat die op xbolive komt.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zullen dit soort problemen ook niet in de USA aanwezig zijn...?
    Ik zou het erg jammer vinden want ik ben helemaal voor de IPTV 360.

Misschien dat ze alleen maar HD uitzendingen kunnen gaan verkopen op Live aangezien de Nederlandse zenders niets in HD uitzenden ;)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In de USA kan men praten met de grote studios FOX, CBS, Disney, etc. die willen hun rechten wel verkopen. Tevens is amerika ook een hele grote afzet markt

Deel Deze Pagina