1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Video output buiten beeld...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ninh, 9 aug 2003.

  1. Ninh

    Ninh Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    ik heb mijn xbox op 5 verschillende tv's getest, en allemaal laten ze wat anders zien: de ene keer staat het beeld meer naar links (er valt dus links wat weg) en de andere keer staat het meer naar rechts (er valt dus rechts wat weg). Ik vind dit met name stoorlijk bij films kijken, de tv's waarop ik het getest heb zijn breedbeeld, 'monitor (letterbox)' en vierkant (normaal). Ik gebruik hierbij een advanced scart cable, maar ook bij gewone tulp plugjes heb ik hetzelfde probleem. Ik heb geswitched van pal<->ntsc, maar het gevolg hiervan is dat het beeld weer net de andere kant opgeschoven wordt aan aan die kant een klein beetje buiten beeld valt. Op de laatste tv waar ik hem op heb getest, betreft een philips breedbeeld, 60hz enzo. Redelijk nieuwe tv nog, deze geeft hem ook het beste weer, de linkerkant krijg ik nu in z'n geheel te zien, echter valt rechts weer een klein deel weg. Dit vind ik erg stoorlijk, neemt weg van kijk plezier... :mad:

    Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb 'm dus ook op meerdere sony breedbeeld tv's getest, maar bij deze tv's vallen aan BEIDE kanten (links en rechts) een stuk buiten beeld (ongeveer evenveel pixels links als rechts). Ook hier heb ik elke formaat geprobeerd, maar 't werkt gewoon niet. Als ik 4:3 doe, zie ik links en rechts zwarte balken (duh), maar het zichtbare gedeelte vertoont nog steeds de wegvallende stukjes...
     
  2. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou MS eens een keer bellen want dit heb ik nog nooit gehoord dat er stukken van beeld wegvallen:{
     

Deel Deze Pagina