videokaart goed?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Franko, 21 jun 2004.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met risico's als gevolg.
    Een klein percentage van de X800pro's is maar te modden naar XT niveau.
    En dan moet je het maar net treffen dat jij zo'n kaart heb. Zoniet, dan heb je pech, kaart naar de klote.

Koop dan gewoon een XT. Ben je wel duurder uit, maar loop je geen risico's dat je kaart verrot gaat.
    Als je het met een Pro doet en die gaat kapot, weg garantie, ook al is ie een uur oud.

Dat is echt een hele verstandige keuze!!!!! In andere testjes komt de 6800GT er ook beter uit dan de X800pro hoor.

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    maarja dan denk ik dat ik hem over een half jaartje koop want mijn geforce fx 5700 werkt voorlopig ook nog wel aardig:)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja lekker met een potlood op je kaart gaan zitten stiften in de hoop dat de 4 uitgeschakelde pipelines aan gaan. Aangezien de meeste x800 Pro gpu's 'mislukte' XT's zijn, loop je dus een hoog risico om je kaart naar de klote te helpen samen met je garantie.
    De kans dat het wel goed gaat is nu nog te klein.
    Wanneer over een aantal maanden de yields beter zijn, zijn er gewoon 4 werkende pipelines uitgeschakeld, i.p.v. drie defecte en een werkende.

Persoonlijk vind ik dat overclocken een beetje te ver gaan. Ik draai lekker alles op standaard snelheden. Waar vroeger de standaard snelheid bepalend was of een product succesvol kon zijn, draait het tegenwoordig alleen nog maar om welk product het hoogste te overclocken is. De levensduur beinvloed je ook aardig met zulke grapjes.

Laatst bewerkt: 26 jun 2004

Deel Deze Pagina