[videotheek] aanraders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Stig, 18 jan 2004.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik open deze thread n.a.v. de aanraders in de bioscoop en de thread "wat mag je niet missen op TV"

Zelf heb ik vanavond Confidence gezien, een film met Edward Burns, Dustin Hofman en Andy Garcia. Ik vondt dit een hele goede film, omdat je telkens op het verkeerde been werd gezet en omdat het plot zo mooi was. Hiermee bedoel ik dat bijna alles dat in het begin getoont werd terugkwam verderop in het verhaal of aan het eind. (Het verhaal gaat over oplichting)

Zet hier dus de naam van een goede film neer en waarom jij het zo een hoede film vindt en hem aan ons aanraadt.

2. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal alvast 1 tip geven....Nooit Bloodsport 4 huren! Want dat is echt nog lager als een C film!!!! En als ooit OZ nog wordt uitgezonden, moet je dat kijken...Na 1 aflevering ben je gegarandeerd verlsaafd!

3. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm..........wat is OZ???

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    OZ is inderdaad een fucking gruwelijke serie!! _O_

aanrader die nu in de videotheek ligt:
    City of god (cidade de déus)

5. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Boondock Saints. Vrijwel iedereen die ik ken die die film gezien heeft vind het een heel erg goede film.
    De film gaat over twee ierse jongemannen in Boston die criminelen gaan neerschieten omdat ze het zat zijn dat die lui met borgsommen en fouten van OM vrij kunnen komen.
    De film heeft goede en vrij orginele actiescenes, een flinke portie humor en is meesterlijk geregiseerd. Aanrader dus !

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mmm Jenna Jameson PURE is erg goed:) wel voor de wat oudere xboxworld members :D

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorrige week eindelijk Pirates of the Carabean gezien. Das echt een super leuke film. De film zit namelijk vol met allerlei genres. Zo zou ik het beschiven als een avontuurlijke, komische, romantische en spannende film!

Bij ons in de videotheek hadden ze zo een dubbel DVD dus een extra DVD met allerlei leuke achtergrond informatie. (eerste film die is gebaseerd op een attractie in een pretpark)

8. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    Requiem for a dream. De aanrader.

9. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    aanraders

we were soldiers
    met mel gibson,gaat over de eerste drie dagen van de vietnam oorlog.
    ben niet z'n oorlogsfilm liefhebber, maar deze is zwaar indruk wekkend

cradle 2 the grave
    met jet li ,tja jet li wat wil je nog meer,lijkt en beetje op romeo must die

fear dat com
    deze heb ik gisteren gezien,als je van films als de ring houd ,moet je deze ook zien,eigentlijk is het de ring maar in plaats van een videoband gaat het hier over internet

voor een beschrijving over deze films kun je in mijn sig kijken

10. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    25th hour gister gezien.. is zeker een aanrader!

Helemaal mee eens.. dit is echte kunst! :9

11. Karelax

Karelax Guest

Basic met John travolta, vrijdag gehuurd. Zeer goede film alleen heb ik nu weer zown kut boete (dag te laat met inleveren)

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die was er gister avond nog op... Bloodsport 4 met een of andere John Keller

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    the green mile

american pie 1/2

rush hour 1/2

_O_

14. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    BloodSport 4 is kut! Gisteravond gezien :'-(

15. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

oorlogsfilms is mijn favoriet..._O_
    staan echt #1 bij mij ;)
    en daarna films die over de gevangenis gaat.. oz is dan ook een favo serie bij mij...

ik kan Saving Private Ryan aanraden [oorlogsfilm]
    Shawshank Redemption [Film over iemand in de gevangenis meer info wil ik niet geven anders is het niet leuk meer ;)]

16. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    nog eentje

pirates of the caribian
    beste film van j depp.
    omdat er weinig piraten films uitkomen ,is dit meteen een aanrader.deze film heeft alles
    aktie.romantiek,humor en horror
    denk ook dat deze film bij iedereen in de smaak zal vallen,op een uitzondering na dan

17. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    jaa cker saving private ryan (Hoe kan ik die vergeten|:- )
    die is echt vet al iets van 100x gezien maar blijft leuk;) we hebben hem ook op school gekeken}:]

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd Basic erg goede film! zeer verrassend :D
    Wat ook een goede film is, is Cruel Intentions!

19. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    American History X

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Vorige week (zaterdag) Boattrip gehuurd, wat is dat een K*T FILM! Ik had bijna me xbox uitgezet, vieze homo film.

Ze bestellen kaartjes voor een gewone cruise maar krijgen bij het reisbureau ruzie met de man die daar werkt (die is homo), en die pakt ze dan terug door kaartjes te geven voor een gay cruise, en dan niet redelijk normale, nee hoor, in leren pakjes met blote konten enzo, echt vies. MAAR er komen wel iets van 9 hotties in voor :9, maar die zie je veel te weinig. En de film is AL maar ik zou écht niet weten waarom :confused:

Deel Deze Pagina