1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Creative Assembly, de makers van de geprezen Total War-reeks, wagen zich voor de tweede keer aan een consoletitel. Na het redelijke Spartan: Total Warrior pakt men hetzelfde spelidee grondiger aan met Viking: Battle For Asgard, waarin je als de Viking-held Skarin orde op zaken stelt in de wereld van de Noorse mythologie.

    Viking: Battle For Asgard belooft gigantische omgevingen, waarin zich epische gevechten af zullen wikkelen. Skarin heeft de beschikking over een groot aantal mythologische krachten, die hem samen met zijn manschappen bij zullen staan in het gevecht. Viking wordt in het eerste kwartaal van 2008 verwacht. SEGA, dat eigenaar is van Creative Assembly, zal het spel op de markt brengen.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Bron : gamer.nl, next-gen.biz, shacknews.com

    Dat smaakt naar meer. :thumbs: Dit genre vind ik echt super. De release is in eerste kwartaal van 2008 dus nog even wachten.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Cool. Doet me denken aan Conan..
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ZIT ER GOED UIT
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm, ziet er iig erg goed uit en nu hopen dat de gameplay net zo goed is.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben benieuwd naar de gameplay. Wordt het ala Full Spectrum warrior, RTS Total War, Knokken als een 1st person adventure...wat?
     
  6. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0

    'Viking: Battle For Asgard belooft een rasechte hack and slash titel te worden, met bijbehorende krachten en vaardigheden. Het spel speelt zich af in mythische, open werelden die verspreid zijn over drie enorme eilanden waarover je vrij rond kan lopen. De grote hordes vijanden die je aan zal treffen passen in dit mythische scenario en zullen naarmate het spel vordert in steeds grotere getalen over je scherm vliegen.

    Naast gruwelijke vechttechnieken toe te passen, zal je ook draken kunnen temmen om je te assisteren in de grootste gevechten die komen gaan. Zie hier onder de eerste beelden, het spel komt begin 2008 uit op de Xbox 360.'


    Dat klinkt nog beter. Jezelf door een wereld slaan met brute zwaarden/bijlen. 8) Meer, meer, meer!
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ziet er zeker weten goed uit damn!
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    KICK!

    Kan niet wachten tot hij uitkomt!
    Ik heb Spartan Total Warrior gespeelt en dat was in mijn ogen een hele vermakelijke game, dit lijkt mij ongeveer hetzelfde idee.
    Cant wait!
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0

    Question: heb je deze gewoon op e 360 gespeeld?

    On-topic: Dit lijkt me een toffe titel. Zo nu en dan moet je gewoon even hakken en snijden. Conan viel me toch wat tegen. Ben beniewd naar deze.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als dit een Hack en Slash word sla ik hem zeker ste weten over. Als ik H 'n S wil spelen, dan is Lord of the Rings van EA in mijn ogen nog altijd de meest vermakelijke. ;):)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    LOTR begint toch wel een beetje achterhaald te worden :+ Dat spel is 4 jaar oud! Anyways, lijkt me een vette game, ik ben een groots fan van Hack 'n Slash games. Zit er ook co-op in?
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]7XvXADmscDA[/yt]

    Hij praat wat irritant, maar hij zegt wel toffe dingen over grootte van de gevechten enzo.

    [yt]Q2z8tl6PAOo&feature=related[/yt]
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb hem op de oude xbox gespeeld.
    Hij is volgens mij niet op de 360.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dude, jij bent gek :+ LotR hack and slash vond ik een middelmatig spel, niet slecht verder maar ook verre van goed. Dan was Conan toch een stuk beter.
    Maar over smaak valt niet te twisten ;)
    Over de gameplay van Viking valt nog weinig te zeggen, maar wat ik van het spel gezien heb is in ieder geval genoeg voor mij om mijn intresse op te wekken. Zeker als Viking voort borduurd op het systeem van Spartan, dat was geen top-titel maar zeker 1 met potentie.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    't geeft me hetzelfde gevoel als toen ik in de bios zat bij beowulf.

    en dat was een meesterlijk gevoel.
    aleen is dit een game en dat was een film dus..

    ben benieuwd
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt een beetje op het spel Rune. Kent iemand die game? Damn die was echt vet! Screens zien er goed uit!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Rune dat spel was wel cool ja. Kon je iemands hoofd erafhakken en het vervolgens oppakken en mensen er mee slaan. Ik heb het ook nog online gespeeld, dat was ook wel lachen. :D
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou er iemand mee willen naar een Viking persevent aanstaande donderdag (om 13:00 uur een uurtje presentatie, daarna tot 16:30 spelen) ?

    Dan moet je even ASAP reageren!

    Let me know!
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ik snapte het woord persevent gewoon niet :9
    Ik zat maar, persevent... per-sevent... persev-ent... Oh! Een Pers-Event! Beetje dom... Maar goed

    Lijkt me bijzonder leuk om een keer mee te mogen gaan naar een dergelijk iets, alleen heb ik deze week echt geen tijd, anders had ik me graag als vrijwillig slachtoffer aangeboden. Wellicht voor een volgend evenement? :)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Mensen, met dit bericht wil ik eigenlijk wat meer aandacht vragen voor dit spel. De weinige reacties in het topic zegt eigenlijk al genoeg over de onbekendheid met de game.
    De game moet eind maart ’08 al in de winkels moet liggen, maar krijgt mijn inziens nog niet de aandacht krijgt die het verdiend. Het zou mij niet verbazen als dit spel kan uitgroeien tot één van de toppers van 2008, aan de actie, gore en veldslagen zal het in ieder geval niet liggen. Afwisseling in Viking: Battle for Asgard is goed neergezet en moet ervoor gaan zorgen dat de verveling niet snel toeslaat. Door de free roaming- en adventure-elementen biedt Viking een complete spelervaring.


    Op xbw zijn diverse filmpjes terug te vinden, dus laat u verrassen. Hebben we hier te maken met een topper, welke de weg naar de casual gamer nog niet heeft gevonden?
     

Deel Deze Pagina