1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Looks van Fable en Combat van WoW dacht IK eerder. ;):9

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok :9, achja qua looks vind ik de game heerlijk en lijkt 't me duidelijk dat hij is geinspireerd door lord of the rings. En indirect dus Ring des niblungen, qua combat vind ik dat alles wat langzaam gaat. En dat deed me denken aan fable, daar vecht je ook zo sloom.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    De eerste 40 levels in wow ook en met sommige momenten ver daarna ok. Ik kan het weten, geloof me. Anyway, blijft een leuke game en hoop op een vervolg. ;):9
    Slachten is zoveel beter bestuurbaar dan in Dead Rising, ook door SEGA uitgegeven.

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het maar een bagger game... Trage combat, herhalende missies en een verhaal wat op kaas slaat.
    Geef mij maar God of War. :D

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Weet dat het verhaal op kaas slaat, maar dat vond ik ook van Fable II en een beetje van deel I. ;):9

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gast, daar noem je ook wel ff wat. 8) Dat was echt een geweldige game.

Zit nu trouwens bij Holdenfort die skulls te zoeken op het 2e eiland.. best wel klote want ik kan er 3 niet vinden. Ach ja, ik kijk morgen nog wel ff.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Combat is inderdaad best mager, het doet zijn werk maar het is sloom en ja 't ken net. Maar qua sfeer en graphix vind ik het echt heerlijk. Grote slagen en dan door de bergen lopen en van boven steden zien waar je in begonnen bent. Ik vind het ook leuk dat er wat grotten in zitten maar ook weer niet teveel. Draken summonen is leuk :). Ik heb het spel denk ik toch met veel plezier gespeeld!

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die deze game 'eng' vind? Als ik monsters wil doden moet het overdag gebeuren, lekker in het zonlicht niet in dat grauwe donkere regenachtige zooi. Toen ik de eerste keer zo'n Assasin tegenkwam schrok ik me dood lol :+.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

:mad:

Stuur maar terug! Vond dit een van de leukste game die ik in 2008 heb gespeeld :D.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is geen happy Nintendo game, maar qua horror valt het wel mee. Moet wel zeggen dat de sfeer vaak lekker grauw is enzo :thumbs:

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, mijn file is corrupted, alles weg!!

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat sommige achievements niet werken of doe ik het gewoon verkeerd?

Bij die Perfect Killer achievement of iets dergelijks moet je een Legion Champion verslaan zonder geraakt te worden. Nou had ik dus eentje vanachter gesneaked en X gedaan en vervolgens verscheen er al een 'B' icoontje boven zijn hoofd waardoor ik hem meteen kon afmaken door zo'n Quick Time Event. Geen achievement.

En die Euthanasia Ephoria achievement waarbij je iemand moet 'defensive bashen to his doom'. Is toch gewoon die LT+A move en dan iemand een afgrond in beuken daarmee? Al vaak gedaan maar geen achievement.

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet iets van 100 mensen in de afgrond beuken;)

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere achievements zijn geglitchd ja, volgens mij geen specifieke maar af en toe unlocken ze gewoon niet. Zo'n Legion Champion is toch zo'n bigass gast met een groot zwaard die tijdens zon grote battle als rode stip op je map verschijnt? Hoe the fuck kan je die sneakkillen 8).

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik heb hem nu gehaald *)
    Op het 2e eiland, eerste gedeelte, staat er in het oosten ergens eentje alleen. Hij stond half met zijn rug naar me toe dus kon ik gewoon naar hem toe sneaken. :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee het is wat anders.
    IIG erg makkelijke 1000 punten, dat weet ik wel. Hard was echt best makkelijk.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Net battle for Holdenfort gedaan, wat duurde die lang zeg :D. Vind dat sneaken eerlijk gezegd totaal niet bij de game passen maarjah.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu voor Thornvik die kegs inleveren bij die innkeeper.. heb er inmiddels al 5 ingeleverd maar het is nog niet genoeg om de final battle te starten. Hoeveel zijn er wel niet, en waar in godsnaam? :+

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hoefde je dat niet te doen. Althans zoiets had ik gelezen op x360achievements.org. Probeer eens om de battle gewoon te starten via je map?

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond bij de battle nog "Liberate one more Viking clan". Terwijl ik alles op mijn map had bevrijd, behalve Thornvik. Die was nog rood vanwege die kegs. Vandaar dat ik dacht dat ik die moest gaan inleveren.

Maar het bleek dat ik een Camp nog niet had ontdekt en die nog moest bevrijden. Nu kan ik de battle wel starten gelukkig. :)

Deel Deze Pagina