1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat ga je zeker doen. Sneaken is het minste en meteen het moeilijkste van de game. Veldslagen vind ik imo het beste, vooral episch. ;)
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Sneaken is wel moeilijk zeg! Vaak zat gepakt.. :p
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vooral het tweede eiland vond ik erg. Eiland 3 is veel herkenning. ;)
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    3 Eilanden? Tering zeg, dan ben ik nog helemaal niet ver gewoon.. Heb nu bijna het gevecht bij het 2e eiland in het midden!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je op het derde Eiland bent is het zo gedaan. De Eindbaas is een lachertje, er komen is een ander verhaal. Het is echter nog wel even doorzetten. ;)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb ik idd gemist. Moet dan zeker weer helemaal opnieuw?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor zover IK weet wel. Het is echter geen moeilijke game en wel een tweede ronde waard, geen derde echter. ;)
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Game is echt te master, was voor mij echt een complete verassing!!!! Als deel 2 komt dan koop ik hem blind. Nooit gedacht dat ik dit type games leuk zou vinden. Als je meer moves leert dan wordt het wel erg makkelijk allemaal, zelfs de eindbattles. De game zit er mooi uitm het speelt lekker, je voelt je echt een woeste kerel als je loopt te hakken en die grote batlles voelen echt episch aan. Enige wat ik wat lastiger vond was het vinden van de skulls :D.

    Nu ik zo aan de game terug denk, ik moet het weer spelen man man. Wat een game!!!!
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben ook weer bezig met Viking: Battle for asgard.
    Erg leuke game die je uren bezig houdt. Zit nu in de 2de wereld op het 2de eiland.

    Toenet gebeurde er echter iets super frustrerends. Ik was bij een of andere farm in het noorden van het 2de eiland op de 2de wereld. Eerst die Champion gekilld, samen met nog wat andere ventjes. Daarna die irritanten ''schild'' gasten ook dood. Iedereen dood, dus ik loop een beetje rond.
    Kom ik bij een hekje, ik loop er gewoon fucking 2 meter vanaf. Ineens springt mn mannetje over dat hekje, en rara wat zit er achter? Afgrond en de zee, dus verdinkt ie.
    Zonder dat er was opgeslagen....aaaarrg, was net zo'n kutstukje.

    Achja, morgen maar weer opnieuw proberen dan.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Of zo'n boerderij waar je alles moet killen voor een quest. Die was echter wel tof om te halen. Zit ook op het tweede eiland. :9
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand hoe ik die 2de Dragon Gem haal in de 2de wereld? Die zit namelijk ver in het vijandelijk gebied, maar ik moet die hebben anders wil die schepen-kerkhof plek me niet helpen. Is daar een geheime route ofzo naartoe, want door die stad zelf is niet te doen.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem al en ben zelfs, na een geweldige eind battle op de 2de wereld waar voor het eerst de Legion ''Giants'' werden ingezet door de tegenstanders, op de 3de wereld.

    Heb daar de eerste battle ook al gehad, en ben nu zegmaar op het 2de eiland.
    Kzit nu wel weer vast though, maar dat komt wel goed denk ik na, waarschijnlijk, lang zoeken.

    Die Legion Giants zijn echt vet groot, maar erg makkelijk te verslaan. Ik vind ze makkelijker als de Legion Champions,
    die een stuk kleiner, maar ook een stuk sneller zijn en daardoor veel moeilijker te ontwijken.
     
  13. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m een tijdje terug ook veel gespeeld, heerlijk fun spelletje ja.
    En je moet gewoon zoveel mogelijk moves zien te unlocken en beetje masteren, dan kom je overal wel aardig goed doorheen.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    WOOOOOOHOOOOOOO!!!!

    Viking: Battle for Asgard is officieel uitgespeeld! Op Hard!!
    Mooie battle op het laatst, en toen die klaar was een mooie verassing:
    Click, achievement 4 for 160 G! nice.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Feli man. Nu nog op de 1000/1000 uitspelen zeker? :9
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    haha nee, ik heb dus echt geen zin om al die schedels te gaan zoeken:9
    Ik heb nu 935, mooie score vind ik
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoveel schedels zijn er niet. Sommige zijn lastig te vinden, maar de eerste paar heb je denk ik wel redelijk snel. Misschien moet je even een map op het internet op zoeken. ;)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja maar dan zou hij de game weer opnieuw moeten spelen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Altijd leuk een spel op de 1000 te hebben. Aan de andere kant boeit mij dat ook niet zoveel meer, want veel spellen zul je lang niet altijd vol uitspelen. 100% completion op al je games haal je toch bijna nooit. ;)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik moet deze game ook nog ff op Hard uitspelen dan heb ik hem ook op 1000. Helaas tot nu toe nog geen zin gehad.
     

Deel Deze Pagina