Jah kheb het ook net bij GK gezien Zag er vetter uit dan k dacht Voor mij het ideale tussendoortje naar GTA4
Ik zag het ook ja. Echt een mooie game. Het stijltje deed me denken aan Fable en het vechten ook wel wat weg van God of War. Twee topgames(vooral die laatste) die ik er mee vergelijk dus dat zal wel een goeie game worden.
Inderdaad erg vet. Is deze game regiovrij, of ergens goedkoop te krijgen? Ik heb geen zin om er €60 voor neer te tellen.
Heb hem net gepreordert voor 52 € + verzending bij gcshop Vindt ik eerlijke prijs voor een nieuwe game
Ze vertelden in die video van GK dat het zo tof is om ergens te gaan staan op de uitkijk en dan zien hoe al die vikingen aan het vechten zijn met die hordes vijanden. Lijkt me ook supertof inderdaad. Ik ben alleen niet zeker van de gameplay, hoe lang blijft die combat leuk als dat uiteindelijk het enige is wat je moet doen in de game.
Idd. Maar God of War was toch ook veel van hetzelfde maar toch verveelde dat absoluut niet Misschien mede doordat er zo ontzettend brute boss battles in zaten
Oops ik heb de verkeerde persoon gequote , van GOW idd. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat je ook andere wapens en items kan vinden en kopen in Viking ja, zeker weten doe ik het niet. Kennen we dit al? http://www.gamespot.com/video/942960/6188021/viking-battle-for-asgard-on-the-spot-03-13-08-demo veel gameplay.
Je had niet de verkeerde persoon gequote (want ik was da ook GoW), maar het verkeerde bericht Nja never mind Ik heb er iig hele erge zin in
Ik heb net even wat previews doorgebladerd en over het algemeen hebben ze 1 ding gemeen. De eerste indrukken waren erg positief. Risico is groot dat ik deze game ga aanschaffen.
De game is al uit...wtf? www.dimensionplus.nl check welke games er nieuw binnen zijn gekomen. Deze shop zit bij mij in Groningen.