Aangezien er overal en nergens word gepraat over dé poule, lijkt het mij dus wel fijn om 1 thread te maken en et is wat overzichtelijker. Dus lul maar lekker over de poule en alles er omheen Speelschema:
Arghhhg3j gl frustrerend! Ik zit nu wel in mn overzichtje, maar ik kan geen dagvoorspelling doorgeven... Stik!
Ik had Frankrijk goed maar kan niks zien en wil nog voorspelling doen van vandaag En Man van de Dag ook nog goed.. Lekker georganiseert allemaal
Net een boos mailtje verstuurd en dan kom ik terug en ja hoor hij doet et! Ik sta bovenaan met de dagvoorspellingen, 24 Punten! Edit// Het ligt er al weer af
Tsjonge jonge zeg, wat erger ik me kapot aan die site. Die site is al net zo slecht als het programma zelf. (De grap van frits die eigenlijk helemaal geen grap is ) maare echt stom gok ik op op papier wel 0-0 croatie-zwitserland, heb ik 3-1 ingevuld op internet stommmmm
Chatten over Nederland - Duitsland met de Moeder aller Deskundigen. Moet Jan Mulder sr. zijn kritiek op Dick Advocaat terugnemen? Vraag het hem. Vanaf 13:00 uur! Hey wie was gister de man vd dag?? Zlatan???? Dan heb ik het goed..