[PC] Vind jij jezelf snel?

Discussie in 'Games' gestart door Ruud, 20 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Niet te vergeten dat deze mensen een spel kopen, Fable b.v., en deze meteen uitspelen. 2 uur later kopen ze meteen het volgende spel. Kost een paar duiten hoor als je elke dag record na records tegen je wil moet verbreken.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Of het kost juist niks. Je gaat terug naar de winkel, na hem zo snel te hebben uitgespeeld: 'Nee, niet helemaal mijn game, ik ruil hem.' Dat is lekker makkelijk..

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nou dat zal je nog verbazen, Neem dat mario 3 filmpje die gast heeft er denkik echt jaren op geoefend, alles is perfect getimed. Het is nog behoorlijk lastig om iets snel uit te spellen, je moet het spel door en door kennen, en dat doe je niet in een middagje

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwah als je 6 keer metroid uit hebt gespeel dkom je er aardig snel doorheen hoor:p

5. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vlieg er altijd razend snel doorheen, en heb dan meestal ook nog 100 %. Zit iig altijd ondere de aangegeven speeltijd. Metroid prime bv : het spel moest al met al zo'n 20- 30 uur zijn, ik speel hem de 1ste keer voor 99 % ofzo uit binnen 13 uur. Geldt ook bv voor Ninja gaiden :p

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: Ik ben nu bezig met een nieuw account. hoef alleen de laatste 2 (Ultimate & Die daar onder zit). zit onder de 11 uur en heb 60 Platina en de rest Goud. Kijken wat daar voor een tijd uit komt rollen :9. Ik rijd bijna alles in 1 keer uit *)

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het vijfde seizoen op platinum geloof ik, met de Caterham en de AC. Ik heb tot nu toe alles platinum en 2 Cone Challenges goud... Maar ik zit nu een beetje vast, die AC is echt lastig te besturen... Bij elke 'opdracht' haal ik de eerste keer bijna precies de tijd of de punten die je nodig hebt voor Hard en dan ben ik meestal nog wel een aardig tijdje bezig om platinum te halen...

Ik vind het trouwens eigenlijk niet leuk dat bij shooters enzo vaak een hogere moeilijkheidsgraad betekent dat je minder kogels kan hebben en de tegenstander meer... Ik zou het leuker vinden als er gewoon meer man waren, of opeens snipers op bepaalde plekken... dat soort dingen...

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Pff, dat goeie oude Body Harvest voor de N64 staat erop in 2 uur 22 minuten. Toen had ik de eerste sectie van Greece nog niet eens gehaald, volgens mij. Ik hou het over het algemeen bij rustig gamen, alhoewel ik een aardige tijd neer zou kunnen zetten om vanaf het begin van Morrowind tot aan het uitspelen van de mainquest alleen te doen. Bovendien kan ik Pokemon red/blue nu zo goed dat ik die op vakantie binnen 10 uur red, maar da's niks vergeleken bij deze tijden hier.

9. Ruud

Ruud Guest

:cool:

Idd, we moeten eigenlijk medelijden hebben met deze mensen! Hoeveel controllers zullen ze wel niet verslijten! The horror!

10. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel xboxen dan wel niet.

11. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt strak :). Ik ga ff Super Mario voor NES proberen. KAn die vast wel sneller lopen.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm...ja, je xbox zelf gebruik je ook zoveel, bij het opstarten/afsluiten. je moet toch telkens op 1 knopje drukken. Ik weet anders niet wat jij der mee doet :+

13. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dus freaking onhaalbaar at the moment. kom steeds wel weer ergens achter vast te zitten. Je kunt er een beetje geschift van worden wil het niet lukken 8)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    nou ja, ik was met LOTR1 op 3 dagen klaar. de andere 2LOTR games een week ofzo. dat zijn dan ook makkelijke games.
    Halo 1 in 2weken. en dat is dan van de eerste keer op Normal. Halo2 op Normal in 8 dagen!
    X-men iets van 3 a 4 weken.
    Crash Bandicoot ben ik al heel m'n leven bezig. één van de diamanten of stenen whatever lukt me maar niet.
    Fable had ik na 7 uur uit. van de eerste keer, weinig aan de rest besteden. Burnout3 na 3 weken op 99%.
    en de rest weet ik niet meer.

oh ja: POP1 binnen 1 week en een paar dagen

maar ik speel per dag ook meestal een paar uur

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    een paar weken of een paar dagen heb je niks aan. Hierbij is het gewoon handig om te weten het aantal uren. Jij gamed echt niet 24/7. Die lui die die records 'gamen' kennen het spel wel door en door, dus ze bezitten hem wel langer, dan gaan ze even een middag achter elkaar, dan zijn ze iets langer als twee uur bezig en hebben ze een record.

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had halo2 op hard met een vriend in 1 dag:) was nog de dag dat het uit kwam ook(we zijn om 4 uur s'middags begonnen, ff getraind in waterpolo, gegeten en daarna doorgespeeld tot 5 uur sóchtens, ff geslapen, weer naar training en daarna maar ff uitgespeeld.) Wat was ik toen brak:p

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    @Master of Blades: Oh, sorry. ik dacht dat ze gewoon bedoelde wat jou record was en of het snel was. nee, verder ken ik zoiets niet

/Mod Slot.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina