1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    right

2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als iedereen gewoon zelf ook ff een beetje moeite doet ipv allemaal lui af te zitten wachten totdat er een keer wat nuttigs gepost wordt.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus ik meen het alsjeblieft STOP met vragen stellen, de meeste antwoorden liggen gewoon letterlijk voor je neus, ten tweede gaat deze thread over deze promotie/contest, niet over het krijgen van antwoorden omdat je zelf te lui bent om te zoeken, dus iedereen stop lekker met het proviteren van andere members...

4. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.. Helemaal gelijk!
    Zelfs iemand die niet kan lezen kan vinden waar de 'lijst' met mensen staat.

Denk overigens wel dat de opmaak van het betreffende blok voor de editie van morgen anders zal zijn.. Maar je kunt al enigzins raden wat het moet worden (als je op de goede weg bent tenminste) :)

5. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij triest... Zelf stelde je elke minuut een vraag, PMde je iedereen om antwoorden te geven. Dan heb je het antwoord eindelijk (waarschijnlijk van iemand anders) en dan ga je nu staan blaten dat iedereen moet kappen met vragen.. Lamer!

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik denk niet dat het email adres opeens veranderd of dat er opeens andere mensen komen te werken bij de Sp!ts, maar het zou inderdaad kunnen, wel genaaid btw, als iedereen het al heeft ingevuld en dan komen ze opeens met iets anders :D

7. blanc

blanc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnnen de namen in andere volgorde zetten

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb inderdaad rondgevraagd, maar zonder resultaat en uiteindelijk heb ik toch me antwoord gevonden, maar ik zeg het nu gewoon tegen andere members dat het alleen maar irri is.

9. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn oom werkt bij de spits. en volgens hem is de indeling iets anders morgen. wrm wist hij ook niet. maar wij lkkr wel :p

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn oma werkt als eind redacteur bij de Sp!ts, had haar vannochtend gesproken en ze zei dat de hele krant omgegooit gaat worden met nieuw emails, nieuwe rubrieken (sport rubriek krijgt nieuwe naam) en nieuwe intro teksten die helemaal afgestemd zijn op de hipste praatjes.

11. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou mijn oom werkt als indeler ( ik weet niet hoe ik hem anders moet noemen).
    en hij zij zover die het wist dat er een paar wijzigingen zouden worden gebracht.

12. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach wtf maakt het uit. we zien het over n uurtje wel ;)

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, heb je dan al een spits? Ik moet wachten tot morgenvroeg in de bus...

14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt ie 12 uur online ja?

15. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spits Online Mense :p

16. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben er al mensen bij joanna thuis ingebroke : P :p
    dalijk zijn alle 5 xboxe alweg :p

17. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die zullen wel veilig ergens in een loodsje staan ;)

18. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop t : P

19. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand wat te lulle hier. verveel me tering :p. ben me kapot aan t race met midnight club 3 op de psp. extreeem saai

EDIT: KUT BATTERIJ LEEG. :'-( .oplader ligt bij mijn ouders in de slaapkamer en die zijn al aant pitte

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  20. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
    Idd online.. MAar toch echt niet om 0:00... Zal we een uurtje of 5 a 6 worden.. Kdenk dat ik de code al weet.. MAar dan moet er wel iets veranderen aan de indeling zoals ie nu is.. In elk geval geen DECEMBER!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina