Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. maar het zal niet direct om 0.00 zijn. ik denk 10 min later ofzo
     
  2. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik die xbox de 29e na ermee gespeeld te hebben gewoon al mee of wordt ie pas verzonden op 2 december? :p
     
  3. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt hem direkt mee dit was al bekend. maar jah er zitten altijd n00bs bij.
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol en aangezien iedereen het adres toch al weet :+ kan dat wijfie daar straks lange rijen mensen verwachten die allemaal zeggen dat zij de winnaar zijn :D
     
  5. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha die zit. maar ik denk tog dat ze wel de name van de winaars worden doorgegeven :confused:
     
  6. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    egt dikke competitie hier, niemand wil een tip geven, want dan wordt mijn 'kans' kleiner. Maar ik heb gewoon wat ingevult en het was fout, nou jammer dan. Als je het dan wel goed hebt ben je 1 van de paar duizend dus reken je 'kans' maar uit. Het zou natuurlijk wel supervet zijn als je wint. Je hoort hier op xbw altijd van iedereen 'ik heb nooit geluk' of 'ik win nooit iets' , bijv. bij prijsvragen, en reken er maar op dat je bij deze wedstrijd niet veel meer kans zult hebben, maar allemaal veel suc6 en ik hoop voor jullie allemaal dat jullie straks uit jullie dak gaan na het horen dat jullie een gratis xbox360'tje en een tof spel krijgen. Ik ga nu maar mn bedje opzoeken en balen dat ik die tip nooit kreeg en ik zelf te dom was het raadsel op te lossen.

    Tot morgen
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iedereen gewoon zijn muil had gehouden dan was het nog een leuke competitie geweest. Nu is dit uitgelopen op een geluks wedstrijd, niet een kwestie van kennis etc.
     
  8. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0


    wel truste
    jongens het is 12 uur en ik zie nog niks op de spits

    EDIT: Er staat wel 21 oktober nu. maar ik nog steeds de krant van 20 oktober

    ik w8 15 minuten en als ie er dan niet is ga ik pitte. morge is om half 7 de eerste bus hier. ff de krant eruit rippe :p
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk je nou echt dat die mensen van spits hun krant op de seconde dat er een nieuwe dag aan breekt een nieuwe krant afhebben en online hebben staan...
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een rare vraag. Ik ben heel bang dat ik nu een fout maak waardoor ik mijn kans verspeel, maar ik kan alleen bij de schuifpuzzel de straatnaam en nummer invullen... Hoe zit het met dat codewoord. Ik heb net de thread doorgelezen en kom er niet uit... waar vul ik het codewoord in?
     
  11. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    die kun je pas invulle als je de straatnaam en het huisnummer hebt ingevuld.
     
  12. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst het juiste adres invullen. Als je antwoord goed is krijg je een volgende opdracht en daar heb je het codewoord voor nodig...
     
  13. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies!
     
  14. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Mense ik stop ermee voor vandaag. ik zie jullie morge om 7 uur als er dan teminste mense op zijn;)


    * zoekt zijn bed op en gaat voor de buis hange *
     
  15. Manolito Mystiq

    Manolito Mystiq Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ik heb één pagina over het hoofd gezien, over deze tegenspraak, of het is nog steeds onduidelijk:
    [​IMG]

    Ik heb het trouwens mooi geraden, helemaal zelf. Gewoon, goed nadenken. Je hebt nog 12 uur en drie kwartier.
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar ze gaan nu wel meestal op de druk:)
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel al de krant van morgen zien, de cover tenminste :9
    Bij archief is die ook te selecteren maar hij kan de pagina nog niet vinden, dus neem aan dat ze bezig zijn.

    Stay tuned :cool:
     
  18. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff..Kheb straatnaam + huisnummer goed..nu nog alleen de laatste code

    *Kijkt naar instructies

    *krijgt hoofdpijn :D

    Die gasten van coca cola hebben echt zin zeg @_@ 8)
     
  19. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel tof dat ze niet zeggen of het codewoord goed of fout is.. In elk geval heb ik zojuist het codewoord ingevuld.. Ben er vrij zeker van dat het klopt! Zonder Sp!ts! ;)
     
  20. dabok

    dabok * Full Time Gamer *

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er nog steeds niet uit :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina