1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude,iedereen hoopt natuurlijk dat hij/zij zelf degene is die wint:9
    is cool scheelt bovendien hoop poen
     
  2. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    :| wow n chick die mense dist ... chilll :p

    Je Hebt Volkomen Gelijk ;) :p (HeeL DeFtIg GezEgd)


    (k heb melige zin :p kan er niks aan doen als ik onnodige dinge ga poste :p)
     
  3. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga shoppen. Outa here.
    Succes everybody!
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou net Coca Cola aan de lijn gehad, volgens mij probeerde dat mens me van de lijn af te krijgen, ieder geval als je nu de game voorwaarden leest kan je niks meer duidelijk eruit halen, dus hier zijn de correcte data die ik door heb gekregen van Coca Cola:

    - In Fase 1 zijn er 5 winnaars
    - De winnaars worden gekozen als ze het juiste adres en codewoord voor 24:00 uur op 21 oktober hebben opgegeven
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch vind ik het raar dat ik 2 nieuwe accounts moest maken, alle 2 omdat ik per ongeluk terug naar de lobby ging zeg maar... Ik had gewoon 1 account maar die is nu verneukt daarna ging ik het nog een keer proberen met ander account en precies weer het zelfde gebeurd. Maar gelukkig heb ik nu wel een account waar alles ''goed'' is ingevuld :9
     
  6. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al een leuke prijsvraag. Hopelijk heeft de aanpassing van de formule alleen te maken met het feit dat ze geneuzel achteraf willen voorkomen. De mensen die er niet uit kwamen volgens de oorsponkelijke opzet hebben hierdoor alsnog een kans gehad.
    Hopelijk is het kaf van de koren gescheiden en houden ze wel degelijk rekening met de personen die de minste fouten hebben gemaakt en die het eerst waren met de juiste antwoorden.. Dat zijn naar mijn idee de echte die-hards die het verdienen! Zullen er ook niet heel veel van zijn geweest die het codewoord al hadden ingezonden voordat de sp!ts van vandaag uitkwam! Misschien max. 25! :) 13000 pageviews is in elk geval best veel hier in zo'n korte tijd.

    Ben benieuwd.. En die XBOX krijg je volgens mij echt niet de 29e oktober mee.. Zal wel 29 november worden...
     
  7. Primaat

    Primaat Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dissen en gedist worden is alleen van toepassing voor Pubers en helaas (niet echt) ben ik dat al lang niet meer._0/
     
  8. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ahah heb melige zin zij ik tog :p

    ik denk t tg van wel hoor
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god 't codewoord is zo logisch...waarom kwam ik daar niet eerder op OW ja omdat ze de formule verneukt hadden..heb ik al die tijd voor niks zitten piekeren.
     
  10. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ook n goeie morge ;)
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Alles behalve een 'goeie' morgen, ben namelijk boos en heb slaap nodig :mad:

    *merkt net op dat het middag is* Doh..
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  12. maximus1979

    maximus1979 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gelijk al het codewoord opgestuurd. Meteen nadat ik de formule zag.*) *) *) *) *) *) *)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik betwijfel het dat alleen de die-hards een uitzondering krijgen, de winnaar wordt gewoon gekozen doormiddel van een willekeurig keuzesysteem, ook met die vragen dat maakt geen fuck uit die schijfpuzzel was niet gebaseerd op de vragen maar gewoon dat je erop klikt verandert die in 1 van de opgegeven values. Als je het mij vraagt vind ik het maar slordig gedaan...
    - Geen samenwerking met de Sp!ts dat dus voor ophef gezorgt heeft
    - De Game voorwaarden klopt geen fuck van, of juist wel en dan is deze wedstrijd al afgelopen :confused:
    - Slechte kwaliteit van video beelden in de vraagstukken
    En nog veel meer...

    Het zou best kunnen dat je de Xbox 360 mee naar huis krijgt er zijn genoeg amerikanen die 'm al hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  14. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel Je krijgt De NTSC Versie van xbox 360 Mee. Dan Ben je Genaaid. moet je allemaal Import-Games gaan kope . :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  15. Primaat

    Primaat Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan stoppen ze hem maar in hun reet :mad: ..............toch maar niet:cool: .
    Maar je krijgt hem wel mee. Ik kom echt niet als ik alleen die controller mag vasthouden dan sturen ze hem maar op.
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    We moeten wel blij zijn dat er voor ons Nederlanders ook eens iets leuks word gedaan.
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ms wel goed op de hoogte is van de PAL en NTSC regio's.
     
  18. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    K hoop T :p
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je te horen welke harrys gewonnen hebben?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    morgen worden de winnaars gebeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina