1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

  1. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik die 360 gewonne had. Dan zou ik hem direct op speurders zette.
    Sommige mense hebbe er wel 1000 euro voor over :p.. met dat geld koop je n nieuwe 360 + game= €460. houw je wel lkkr €540 in de zak ;)
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de winnaars wetuhhhh!!
     
  3. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat mijn naam boven jouw post?:{
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik heb ook het antwoord gevonden van fase 2 :cool:

    Nu weer verder met bidden :+
     
  5. lovey2

    lovey2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze wel wat met de Nederlanse afdeling van Microsoft iets hebben geregeld. Bedrijven kunnen dat natuurlijk wel regelen. vooral als ze er beiden beter van worden - publiciteit
     
  6. lovey2

    lovey2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou ook. Als je je op je teentjes getrapt voelt hoef je je niet zo denigrerend over vrouwen uit te laten. Ik ben ook een vrouw dus ik zou me aangesproken kunnen voelen. Ik doe het alleen niet omdat je het niet tegen mij hebt. Ik heb je website gezien en jij bent ook een vrouw. Zit je nu de hele dag achter de afwas? ben blij dat ik tenminste werk heb.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Blijkbaar heeft meerdere malen vragen geen zin...:'-(

    Ik blijf niet niet aan de gang hoor ninja-man... Nu toch echt een OW voor jou.
     
  8. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat zou nerges oplslaan :p . dat zou dus egt een LAME actie zijn van m$ en coca cola.:mad: :mad: :mad:
     
  9. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je al op live kunnen met die xbox 360 op 26 oktober? :9

    Waarom niet, het is een hotel dus ze kunnen best daar een kamer hebben gehuurd.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  10. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel die evenementenhal in Amsterdam dat Paradiso heet,geen hotel.
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    waarschijnlijk is het wel helemaal zeker dat ze die xbox na de lounch krijgen en dan moeten ze waarschijnlijk ook nog ff wachten totdat ze hem hebben
     
  12. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar weet jij dat van ??
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Door die posts in de 2 dagen die je gemaakt hebt en dat is best wel snel vergeleken met mij maarja :+

    Btw. ik weet niet of ik wel mee ga doen met deze PDZ Quest want vorige keer moest ik al die crap op het internet zoeken en dan was het al moeilijk om de adres te vinden van haar... en de Code zelf was ook al niet te makkelijk en er winnen maar 5! Check www.xbox.com de US Site daar kan je gewoon elke 10 min een xbox winnen, maarja ik weet het de Amerikanen hebben altijd geluk :+
     
  14. primevest

    primevest Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen ik een gameblad ( PC gameplay nr112 of nr 110 ) dat de xbox360 zo goed word dat je gewoon jij eigen muis en je eigen toetsenbord er op aan kan sluiten en zal kunnen gebruiken als pc ... :)
     
  15. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    typisch iets voor m$. Dat zou echt too much zijn. Als je een losse pc hebt,waarom zou je die dan op xbox aan willen sluiten?:confused:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je kan geen muis op de xbox 360 aan sluiten ... en een keyboard ook niet (alleen voor MMORPG) dus van die game bald klopt nix (typisch iets voor de Nederlandse bladen)

    Wat is typisch MS? De xbox divisie en de software divisie zijn 2 veshillende werelden ... ;) .. Bij de xbox divisie werken zelfs normale mensen ;) (maar bij de software divisie ook hoor)... Ze werken wel goed samen met MCE
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen moeten ook altijd wat zeiken hebben zeg... damn en waarom loopt in godsnaam iedereen elkaar na te doen door MS met een dollar teken te typen, vet irritant.
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben net gebeld door Joyce van Coca Cola met de blijde mededeling dat ik zaterdag PD0 ga spelen en dat ik een X360 van ze krijg. _O_ Ze wist al mijn gegevens waarmee ik me had ingeschreven, inclusief foutieve geboortedatum :eek: , dus ik neem aan dat het serieus is.
    Of ik meteen die x360 mee naar huis krijg horen jullie zondag wel... _0/
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG, Congratz ;). Scheelt je weer zo'n 400 euro :9.
     
  20. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt serieus net pas bericht? *krijgt weer hoop:+*
     

Deel Deze Pagina