Ze zeiden vermelde wel dat je een gratis exemplaar van PDZ krijgt, maar had niet gevraagt aan der of ik een X360 zou krijgen, want was te geschokt aan de telefoon Thnx Fardo
Potverdrie wat een stelletje mazzelpikken zeg ! Gefeliciteerd . Edit: Martini, heb je niet vaker zoiets gewonnen trouwens?
Thnx doed Niet echt, alleen 3 keer de bingo van Spanje naar Nederland in een bus en had alle prijzen geclaimed
Ja die bedoelde ik ook ! Hehe nee hoor, ik herinnerde alleen je naam volgens mij van andere prijsvragen . Maar goed, nogmaals gefeliciteerd! Ik als zielige Fipo maker win helemaal niets .
gefeliciteerd martini best wel lomp voor diegene die straks zijn email leest dat hij te laat was met het melden Maar maak een goeie samenvatting van hoe het speelt en zo. _0/ succes ook voor jou
Ik ben dus ook gebeld vanmorgen tot mijn grote verbazing Dat Arthur gewonnen had Ik had voor mezelf en voor Arthur een account aangemaakt zodat we allebei mee konden spelen. Maar ja wel vet dat we gewonnen hebben... Ik weet alleen dus ook niet of we nou een 360 krijgen, ze zei bij mij ook alleen een gratis pd0 exemplaar. Ik ben erg verbaasd aangezien iedereen zei dat t al gedaan was allemaal maar wel echt superleuk
hahahahaha ALEX!!!!! dit is echt VET!!! Heb samen met hem de hele quest opgelost en meneertje was altijd degene die zei: neej win je toch nooit... en nu? hahahaha
Zeker wel masterlijk ja... Hoop alleen wel dat je zaterdag dan ook daadwerkelijk zo'n 360 meekrijgt. Dan kan ik natuurlijk mooie impressie posten in de loop van de week Misschien krijg je er wel geen, want ze zei er niks over.
hey het valt best op dat er nu al 4 mensen zijn die hebben gewonnen op XBW. is dat stom toeval? (ik ben stom heb ik een nieuwe msnaccount gamaakt speciaal voor die wedstrijd ben ik vergeten wat ie is. straks heb ik ook gewonnen )
leuk zeg ... maar de winnaars krijgen de xbox 360 pas op de release, want er zijn nog geen retail games
Volgens mij niet, althans die meid van coca cola beweerde dat je zaterdag een versie van pd0 mee naar huis krijgt. Beetje tegenstrijdig allemaal. Want ik heb ook nog niks gehoord dat PD0 goldstatus heeft.
ik ben benieuwd ... ach we zullen zien ... als je er een hebt dan mag je wel een heel lang verslag schrijven ...
Heb nerges meer op gelet na zaterdag. Me telefoon nie meer aangeraakt, me email niet gecheckt. Heb toch nie gewonne, maarjaa.. Stel je voor als ik wel had gewonnen, dan had ik et nie geweten
Jeetje jij ook al! Terwijl we het er nog over eens waren dat de kans bijna 0 was . Anyway, gefeliciteerd!