1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

1. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, dan mag je mij wel dankbaar zijn :9 Maak maar €50,- over op 543242242. :+

2. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!
    Ik heb daarnet een emailtje van Kelly gehad! De uitreiking is toch op zaterdag (was nog even de vraag) en om 16.00 ben ik weer terug in Rotterdam, dus vanaf dan kunnen jullie al je vragen posten! Als het goed is krijgen we de xbox360 + Perfect Dark Zero. Ik ga nog even proberen te bellen naar Kelly om erachter te komen wat we allemaal nu precies gewonnen hebben...

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik zit dus met een probleem |:- Het is misschien toeval maar misschien ook wel niet. Ik ben om 14uur gebeld door een onbekend nummer, normaal gesproken als mensen me nodig hebben bellen ze me met hun nummer aan of zeggen ze iets over MSN. Nou kan ik me niet herrinneren dat ik iemand mijn telefoon nummer heb gegeven behalve... coca cola :eek:. Maar ik wil nu niet te hard van stapel lopen en gelijk schreeuwen dat ik gewonnen heb ofzo, want dat denk ik niet. Maar ik vroeg me gewoon af of ze echt maar 1 keer bellen of als ze je niet te pakken krijgen gewoon nog een keer bellen...

4. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    dan sturen ze volgens mij een mailtje ;)

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Mja goed idee laat even weten wat je nou precies wint, ik maak nog ff voor de zekerheid een screen van de game voorwaarden }:]

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Krijg je nouw een Xbox 360 + PDZero?

7. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de email staat dat ik het aan de telefoon beloofde spel: PDZ zaterdag mee naar huis krijg. Over de xbox wordt niks gezegt maar ik neem aan dat we die toch echt gewonnen hebben en ook meekrijgen...!
    In de voorwaarden staat iig van wel! Vandaar dat Martini die even screent...

8. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat je die niet direct mee krijgt.. Mij staat iets bij van 29 november of gewoon 2 december.. Het kan niet zo zijn dat jullie de 1e in de wereld zijn met een 360.. No way! Maargoed, wees blij dat je er eentje gewonnen hebt joh!

9. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk! Ik ben echt SUPER SUPER SUPER SUPER blij!!!!!
    Mijn vriend en ik konden er maandag nacht gewoon helemaal niet van slapen!
    Heb denk ik 2 uurtjes mn ogen dicht gehad... we kunnen het niet geloven!

10. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Evelientje, heb jij Kelly nog aan de lijn gehad?
    Want ik ga morgen sowieso even bellen of ik iemand mag meenemen en hoe het nou precies zit met de prijzen, want in de game voorwaarden staat toch echt, ik quote uit Artikel 3

Ben benieuwd :9

11. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Egt van harte gefeliciteert ;)

12. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geprobeerd te bellen maar ik kreeg haar voicemail...
    Dus ik heb haar een email gestuurd met de vraag wat we winnen, wie we mee mogen nemen en of ze een routebeschrijving heeft.
    Vervolgens kreeg ik een collega van haar aan de lijn, Kelly was al naar huis.
    Morgen zal ze als het goed is terugmailen of bellen!
    Maar is ok als jij ook nog even probeert te bellen, voor de zekerheid...
    Ik heb er zin in!!!!!! (zaterdag)

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook de email-uitnodiging (met nodige spelfouten) ontvangen en daar wordt je inderdaad niet heel erg wijs van. We krijgen
    dus neem ik aan dat we daarbij ook meteen een X360 krijgen. Wat heeft het anders voor zin om 1,5 maand naar een game-hoesje te staren???

@Evelientje: Zou je wat willen posten als Kelly iets van zich heeft laten horen, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.

*gaat snel vrije dag opnemen voor zaterdag*
    /edit: is vrij, zie jullie zaterdag!

Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  14. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed! :)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd iedereen. Maar er zijn dus 6 winnaars van de 5 op de hoogte gebracht en over verschillende dagen berricht ooow ok:) mare wel posten he:D Owjah ook nog allemaal op dit forum =) ach jah. Hoor dit trouwens. (misschien op verkeerde plek gepost) (sorry mod) Mare waar ik woon heb ik een dixons, barsmith, intertoys, media markt, en een free record shop en alle pre orders zijn weg... gelukkig is er 1 winkel die er ook nog paar verkoopt zonder pre order dus dat word op 1 december slapen op de straat hehe:)

Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    MM in Rotterdam had er nog genoeg.

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Tja kijk, dat zij slaat volgens mij gewoon terug op de deelnemers van de actie. Niet op andere mensen... Maar misschien mag je wel anderen meenemen maar dat kan je daar niet uithalen.

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In artikel 3 staat: "Zij mogen daar gamen op de Xbox 360 en ontvangen een Xbox 360 console met het spel Perfect Dark Zero."
    Er staat dus niets over wanneer je de console krijgt. Jammergenoeg heb je kans dat je hem pas op, of vlak voor, 2 december krijgt. Maar dan heb je toch nog 470 euro bespaard ;)

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ben waarschijnlijk ook 1 van de winnaars :eek: best wel toevallig dat ik 2x word gebeld door een onbekend nummer en 1 keer op het tijdstip dat alex v ook is gebeld :eek: kon niet opnemen doordat ik in de les zat, maar zouden ze echt zo triest zijn en maar 2x bellen en maar 3x over laten gaan, maar ik heb geen email gehad ofzo. Afwachten tot morgen of ik weer word gebeld...

20. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom denk je dat nou? /\ /\ het kan ook iemand zijn die met jou een grapje uithaalt om je ff voor de lol te belle

Deel Deze Pagina