1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

1. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    word @ kaan

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee ... want ze zouden tot gister bellen .. en daarna zouden ze een e-mail sturen ... dus vast een verkoper

3. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, en als ze je niet konden bereiken zouden ze een e-mail sturen. Dus helaas heb je niet gewonnen lijkt me, als je ziet dat je nog een mail hebt gehad van coca-cola gefeliciteerd dan :9

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja tis ook maar rare gedachte maar ik vind best raar dat ik 2x word gebeld door prive nummer en om 9.30 :confused: lijkt me raar, maar ja ik zie het morgen wel of ik nog gebeld word of niet :eek:

Ik werd gister toch ook gebeld :confused: alleen was te dom om me telefoon mee te nemen naar buiten :eek:

en volgens mij krijg je alleen een email als je inderdaad de gebruiker bent van de telefoon waarvan je het nummer hebt opgegeven... kan ook wel niet maar ja het is even afwachten want als ze een 3de keer bellen pak ik hem zeker weten op :eek:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    check eerst je email maar... want je word gemaild als je een winnaar bent!

6. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Martini: is het jou gelukt om Kelly te bereiken?
    Ik krijg steeds haar voicemail, heb al wat ingesproken en een email gestuurd, maar ik krijg geen respons.
    Als we geen antwoord op onze vragen meer krijgen: neem jij iemand mee? en heb je al een routebeschrijving kunnen vinden? en ben jij ook zo benieuwd wat we nu precies mee naar huis krijgen zaterdag??? :)/:mad:

7. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    @Evelientje: Hoe ga je komen, met de auto of met openbaar vervoer? Kan je wel ff routebeschrijving pm'en als ik weet hoe je komt...

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb haar collega (die van niks wist) aan de lijn gehad ze was er vandaag niet, ze was er morgen weer vanaf half 10, ik twijfel in het algemeen of ik iemand mee neem, want als je iemand meeneemt wilt die natuurlijk ook spelen en dan heb je minder game uren }:]
    Routebeschrijving zou niet al te moeilijk zijn ligt redelijk dichtbij Amsterdam CS and ufcourse ben ik erg benieuwd wat we precies meekrijgen 8)

Voor route via openbaar vervoer kan je 9292OV checken
    Voor route met eigen vervoer kan je RouteNet checken

9. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mijn vriend mee en we gaan met de auto. Mijn vriend heeft namelijk bijna alle vragen opgezocht, is een veel grotere xbox-fan dan ik en is natuurlijk mn allerliefste maatje!
    Verder zullen we de straat wel vinden denk ik, vlak bij het station toch?
    @Martini: ga jij morgen proberen te bellen?
    @Martini en @MieZ": moeten we anders tel nummers uitwisselen voor het geval dat iemand de weg niet kan vinden? Of gaat het allemaal wel lukken...:)

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Arthur heeft vanmorgen ook die kelly gebeld, maar die was er idd niet. Morgen weer.|:-

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Mja neem morgen maar vrij van school denk ik, dus bel wel rond half 10 ofzo, ik vind de weg wel, reis zowat elke dag half nederland af voor school, dus komt wel goed.

12. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Houd er wel rekening mee dat het op de grachten, en vooral op zaterdag, knap lastig kan zijn om een parkeerplaats te vinden. Route is vrij makkelijk te vinden, vooral met behulp van Martini's links.
    Ik stuur je voor de zekerheid per pm anders wel even mijn telefoonnummer...

13. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb inmiddels een parkeergarage bij het CS station gevonden. Dus ik denk dat we daar wel kunnen parkeren. Ik zal ook mijn nummer via pm sturen. Voor het geval dat er morgen iemand in de file staat...

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
  15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Geldt bijna zeker niet voor ons, aangezien het bezoek bij de IG- en XBW-prijsvraag een week later plaats vind. In onze mail staat duidelijk dat we morgen verwacht worden, dus ga daar maar gewoon van uit!

Die parkeergarage bij Centraal is inderdaad ideaal. We kunnen eventueel ook wel bij Centraal afspreken, zodat we gezamelijk naar het appartement gaan. Is misschien wel zo makkelijk voor mensen die de auto daar parkeren of met het openbaar vervoer komen en niet zo bekend zijn in Amsterdam (al is het erg makkelijk te vinden...).
    Ik woon zelf in Amsterdam en weet precies waar we moeten zijn. Als je wilt afspreken moet je maar even een pm sturen, kunnen we meteen telefoonnummers uitwisselen en een goede tijd afspreken.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  16. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik ga met openbaar vervoer en loop vanaf CS naar het appartement.
    Ik had net geprobeerd met Kelly te bellen maar kreeg haar voicemail :+

17. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ajooh werd net opgebeld, voor bevestiging van email, blijkt dus dat Evelientje en Miez al op de hoogte waren :+
    Voor de anderen vragen of personen die het wouden weten :9:
    - Je mag iemand meenemen, maar die wint niks (duh ^^)
    - Je krijgt een Xbox 360 mee naar huis morgen (wist ze wel bijna zeker)
    - En heb veel gameplezier :cool:

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Arthur moet vrijdagavond naar TMF dus die komt zaterdagochtend pas terug en dan moet ie ook nog basketballen dus moet ff kijken of ik voor hem in de plaats mag...

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben net gebeld door Kelly, ze wilde weten of ik de uitnodiging had ontvangen. Heb meteen maar gevraagd of je iemand mee mag nemen en dat mag! (Ze zei er wel bij dat diegene geen prijs krijgt, maar dat lijkt me meer dan duidelijk)

Ik heb met Alex en Evelien afgesproken om samen vanaf Centraal naar het appartement te gaan, dus Martini als je ook mee wilt moet je me maar even een pm sturen!

Zie jullie morgen!

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Weetje hoe goede vrienden wij zijn :D..

Bitch :+

Deel Deze Pagina