Ik ben net ook gebeld door kelly. Mag voor Arthur in de plaats gaan En ze bevestigde idd dat we een xbox 360 meekrijgen dus dat wordt een mooi dagje morgen Je mag 1 iemand meenemen.
Ik stuur wel iedereen (de winnaars dan ) even een PM met mijn mobiele nummer. EDIT// heeft iedereen me PM?
Hoi jongens! Ik heb een email gehad van Kelly! We hebben inderdaad een xbox + spel gewonnen!!! Joehoe!!!! En je mag iemand meenemen die niks wint maar dat dachten we al. Nog 1 nachtje slapen...
Cool... gaaf lekker xbox 360én ... gefeli jongens en meisje ... ik ben jaloers ... maak wel foto's he
Ik wilde even kwijt, dat de winnaars allemaal bastards zijn. Zo, dat is er uit. En nog gefeliciteerd jongens en meisje.
Mijn weekend kan niet meer stuk! Maandag mijn laatste tentamen, dus de rest van die week moet ik noodgedwongen vullen met spelen op mijn 360 :{ being a bastard feels great
Mmmm, ik heb woensdag tentamen. Dus ik moet er 3 dagen proberen vanaf te blijven, nou... een beetje dan
Je hebt altijd nog een klein kansje om 'm te winnen met fase 2... maar goed, gelukkig heb ik er ook al een half uurtje op gespeeld Me bastard
ik wacht wel met spelen op de xbox 360 tot 2 dec. kan ik tenminste de hele dag erachter zitten ongestoord
Maaruh, is het dan echt zeker dat je er al 1 GELIJK mee naar huis krijgt en niet later nagezonden krijgt? (ff realistisch blijven)
Ik kom er net vandaan! Ik was uitgenodigd op grond van de functie die ik voor een andere site vervul en jullie staat wat te wachten zeg! Echt super opgezet en jullie krijgen wat moois te spelen ! Ik zag alleen geen extra 360's staan... Als de prijswinnaars alvast een previewtje willen door middel van een foto zeggen jullie het maar .
Ok laat maar 1 foto voor de tease zien, dan wel de slechste die je heb, zodat het maar beter kan worden
Ik heb er maar een schat (k). Ik zet hem in een spoiler, voor als de anderen compleet verrast willen worden morgen . Spoiler 102 cm ! Doe ze de groeten van XboxArena morgen .