Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel wat foto's gemaakt maar niet van alles :) er waren daar meer met camera dus jullie zullen straks wel meer zien ;) :

http://img449.imageshack.us/img449/8853/pict00068gy.jpg

http://img449.imageshack.us/img449/2537/pict00124bs.jpg

http://img449.imageshack.us/img449/5938/pict00160lj.jpg

http://img449.imageshack.us/img449/6191/pict00224yl.jpg

Laten we hier maar mee beginnen O-) Ik vond die standaard faceplate trouwens wel een beetje saai toen ik die andere had gezien :)
    Ik ga mijn review wel even in elkaar tikken straks, met mijn meningen van de games, heb vooral pgr3 gespeeld want die game was (vond ik) gewoon duidelijk het best :)

edit: er waren trouwens 5 HD-TV's van samsung en er was 1 48'' scherm en voor de rest die standaar tv's die je altijd bij die preview kits ziet(waren dit ook trouwens) en we kregen daar gratis te drinken :p.

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    cker vet:D die faceplate van PRG3 _O_

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wauw die faceplate van PRG3 is echt wel vet =O
    ik wacht met smart op review en meer foto's =) ( vooral van die XO5 faceplate .. ik wil uhm beter bekijken..)

4. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn net thuis en het was echt super!!!
    Ik ga nu proberen om wat foto's te posten
    @mede winnaars: mag ik er foto's op zetten waar jullie op te zien zijn of hebben jullie dat liever niet?

5. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hele toffe foto's Bullettime, ik krijg maar geen genoeg van de 360 en die TV ;).

Maar ligt het nou aan mij of haperde PGR 3 veel (vooral bij de Brooklyn Bridge), de reflecties op de wagens vielen ook tegen, leek wel cell-shaded ;(.

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dus zoals ik eerder meldde / verwachtte... Ik denk wel dat iedereen de INDRUK kreeg dat je er dan ook meteen 1 mee mocht nemen... anyway, jullie hebben hem een weekie eerder in huis... ook niet verkeerd... en gratis... en met game(s) :+

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over fase 2

Wat ik wel echt uberdom vind van fase 2 ( waarbij 1 iemand nog een console + game kan winnen) is dat diegene uiterlijk op 5 december op de hoogte word gesteld, en nu ik dit forum lees over ervaringen met Cocacola en mededelingen ( dat ze een paar dagen later op de hoogte werden gesteld dat ze hadden gewonnen :+ ), neem ik ook aan dat je pas op de hoogte word gesteld NA de lancering van de Xbox 360... dat is toch vet dom? heeft iemand gewonnen weet ie er zelf niks van, koopt hij op 2 dec een nieuwe xbox... krijg je een paar dagen later een telefoontje... '' jah je hebt een xbox gewonnen''|:-

Majah.. ik denk toch wel dat de winnaar nog voor de lancering op de hoogte word gesteld :+ tenminste... dat hoop ik voor hem/haar...

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    In het geval van Fase 1 maakt het geen zak uit, je moest toch pas vandaag naar Amsterdam. Bij fase 2 zorgen ze ook wel dat ze op tijd zijn hoor :) Waarschijnlijk wordt je prijs dan tegelijk met de andere boxen verstuurd (fase 1).

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-) Mijn prijs? 8) :+

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas geen xbox 360 idd, maar we krijgen em wel eerder dan de release. Wat betreft de games, moet ff kwijt tegen mensen die perfect dark niet mooi vonden dat ze nodig een bril moeten aanschaffen. De single player is super, zowel grafisch als qua gameplay. Multiplayer voelde een beetje log aan met draaien soms vond ik, maar je moet veel rechter schieten dan met halo dus dat is wel een plus.

11. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Die olie op de grond ook in die parkeergarage, heb je dat ook gezien? Echt briljant. Maar ligt het nou aan mij of leken de wagens in PGR3 nogal cartoony en veel te glanzend.

Edit: Hele leuke foto's trouwens van zowel Bullettime als Evelientje :)!

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft PGR wel vaker last van dat de auto's zo'n enorm cartoony kleurtje hebben. Maar goed, valt nog te overzien lijkt me zo :D

14. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, door mijn avontuurtje gisteren heb ik er alleen nog maar meer zin in gekregen. Ik vind het op zich wel jammer dat er niets aan dat te gepolishte uiterlijk gedaan wordt, maar zoals je het eigenlijk al uitdrukt: Boeiend!

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg kogeltijd.... iedereen wil gelijk die footage :+
    ik moet nu al gemiddeld 7 min w88 voordat ik kan downloaden :+
    ik zal zo mn oordeel erbij plakken .. ik ben nog steeds aan het w88

/edit: whoops... een .mov file kan ik niet afspelen ... hmmm weet iemand waar ik de codec hievan vandaan kan halen ?

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hey dat zijn mijn filmpjes !!!! *) *) ow ja 0033 ben ikke :p 0032 is bullet :D maar toen stonden er 3 mensen voor :D

18. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    @Occisor, je moet Quicktime downloaden :).

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja idd _O_ je reed wel zwaar goed voor iemand die het voor het eerst speelde :eek: een nieuwe pro is opgestaan _O_ :p

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe bennik net achter :+

wat een moeite voor 2 PGR filmpjes 8)

/edit: grrr ik krijg dat 2e filmpje maar niet gedowned hij zegt maar steeds van dat er een error is enzo :mad: eerste filmpje heb ik wel gezien :D de camera staat een beetje crap maar ik kan het nog wel zien :) en ik kon het geluid goed horen ( wauw dat geluid van die F360 spyder(daar reed alex V in toch ? ) )

Deel Deze Pagina