Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    neej het was een F50 *)

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh .. kan ook :) ik dacht dat het een Spyder was omdat het een cabrio was :+

/edit : 2e filmpje inmiddels ook gezien :) dezekeer beter te zien mooi opgenomen ... 1 vraagje
    stond het geluid van de game uit of reed meneer in een ''superstille'' mercedes ofzow? xP
    nee grapje.. maar in welke auto was dit?

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij reed ik in een lamborghini murcielago O-) Was idd een beetje stil ja, maar geluid stond volgens mij niet zo hard en je hoort wat mensen op de achtergrond praten

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heh ik heb het geluid wat harder gezet.. en ik hoorde hem toch nog heel mooi grommen =)

PS door welke stad rijd je??

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was volgens mij Londen, waar Alex door rijdt met zijn F50 is nurburgring.

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al dat dat standbeeld van die man op dat paard bekend voorkwam :+
    vraagje : hoe bevalt de nieuwe controller? ligt hij beter in de hand? is hij kleiner (tegenover de S van de huidige xbox) zoals gezegt word?
    en is de verandering van de zwart en wit knopen naar de schouders beter? volgends jou?

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmz die controller vind ik zelf 10x beter in de hand liggen dan die S, had nog wel moeite met die start/back knop en die shoulderbuttons(voorheen black en white button) heb ik niet gebruikt eigenlijk(ja om de camera te wissellen :+) Maar die grote ronde knop was erg handig om de games af te sluiten(omdat ze op de HDD stonden) maar verder ook niet gebruikt:+ ziet er wel stuk gelikter uit dan die zwarte controllers

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik heb vandaag erg genoten, ik schrijf morgen nog wel ff een verhaal ofzo en wat foto's die ik heb genomen, ik nu maar is slapen.

Lkkr dromen over de 360 O-)

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet w88 tot de dichtsbijzijnde MM een 360 Kiosk heeft zodat ik de games zelf kan bekijken... en natuurlijk hoe de controller aanvoelt..
    het lijkt me alleen zo raar om.... met 4 vingers op die schouders te zitten :{
    maar ik denk dat het anders zal aanvoelen... die zwart en wit knoppen gebruik je bijna nooit... met Halo miss om met je team leden te chatten.. voor de rest... bijna niet.. anyway bedankt voor het beantwoorden van mn vraagjes :p

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat coca Cola is volgens mij niet te zuipen. Netals die Doritos oid.

11. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat developers steeds vaker de zwart/wit knoppen gaan gebruiken omdat ze nu makkelijker zijn te gebruiken.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Van mij mogen ze, aangezien ze nu idd gewoon PERFECT te gebruiken zijn*) !!
    Bij veel spelen veranderd die gameplay nu gewoon een stukje omdat je veel sneller zwart en wit gebruikt, die je bij de oude controller maar niet deedt, omdat het klote was.
    Bijvoorbeeld GTA San Andreas, ZWART naar rechts kijken, Rechtertrekker gas geven, en B om te schieten.
    Dit alles tegelijk inklikken voor een Drive-By ging echt niet.

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Eindelijk PES zonder al te veel rare capriolen! De 360 controller is een hele verbetering ten opzichte van de Duke en S-controller. Hij speelt geweldig en ziet er ook nog eens erg goed uit!

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Met deze controller krijg je ook niet zo snel kramp in je duim, ik vond de grote controller fijner spelen dan S door de plaatsing van de thumbsticks, maar dat vond ik fijner met deze nieuwe controller. Dat nieuwe dashboard/live interface knopje is ook echt ideaal.

15. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook al gekeken in de media markt in eindhoven en vond het er ook allemaal prachtig uitzien !

16. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Net als Alex ben ik ook erg verknocht aan de Duke en kan ik niet met de controller S overweg. Ik was bang dat de 360 controller mij ook niet zou liggen, maar het tegendeel is waar. De controller is ligt perfect in de hand en de dashboard knop is inderdaad erg handig!

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst vond ik de S ook kut omdat ik de duke was gewent maar toen ik uiteindelijk 2 crystal Sjes kreeg moest ik wel aan wennen en dat ging ook goed, nu vind ik de S veel beter. Maar de X360 controller voelt inderdaad een heel stuk beter, alleen moest ik wel even wennen aan de 4 triggers.

18. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is opgelost!
    Ik heb mijn pre-order kit kunnen doorverkopen :)

>Ik heb een probleempje!
    >Kunnen jullie me helpen?

>Omdat er zaterdag 22 oktober maar niet werd gebeld door Coca Cola, dacht ik dat ik geen xbox >360 gewonnen had, en heb ik zondag de 23ste een xbox360 gereserveerd... >Voor 39.95 euro bij E-Plaza in Rotterdam
    >Nu blijkt dat je die reservering niet kan terugdraaien en dat ik misschien mn geld kwijt ben.

>Is er iemand op dit forum die nog geen xbox360 (399) heeft gereserveerd,
    >die in de buurt van Rotterdam woont of iemand kent in Rotterdam,
    >en van mij een reservering van 39.95 euro wil overkopen?

>Ik wil er echt heeel graag vanaf! :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Anders zet je hem ff op Marktplaats en XbazarO-)

20. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik inmiddels gedaan
    Bedankt voor de tip :)

Deel Deze Pagina